Witam serdecznie.
Znalazłem!!! znalazłem miejsce,gdzie zmarła i pochowana jest moja prababcia.Obdzwoniłem wszystkie USC w okolicy,gdzie moglem znaleźć ten akt i w jednym z nich znaleźli.Pojechałem tam osobiście,bo nie było to zbyt daleko i na miejscu poprosiłem kierowniczkę o kserokopię tego i rownież innych aktów które tam znalazłem.Jakiez było moje zdziwienie,jak kierowniczka tego USC oświadczyła mi,że niestety oni nie robią kserokopii ze względów na zły stan ksiąg.Ja osobiście oglądałem te księgi i raczej były one w zadowalającym stanie,bo akt zgonu był z 1936r.
Ale kierowniczka się uparła że NIE !! i koniec dyskusji.Wtedy trochę oburzony powiedziałem że jak nie dostanę dokumentów o ktore proszę,to zlożę odwołanie od decyzji pani kierownik.Wtedy troszeczkę zmiękła i po krótkich negocjacjach zezwoliła mi na sporządzenie tylko notatek.
Bardzo zależy mi na kserokopiach tych dokumentów,bo było tam bardzo dużo interesujących mnie wskazówek ktorych ze wzburzenia nie odpisalem.
Proszę Was POMÓŻCIE może ma ktoś jakiś wzór pisma,który należy napisać o ponowne wydanie kserokopii.Ja tego nie daruję i jeszcze raz udam się do tego USC z prośbą o wydanie tych kserokopii,ale chcialbym mieć to na papierze.Wtedy mogę zarządać podania aktu prawnego z podaniem konkretnej przyczyny odmowy???
Bardzo proszę,jeżeli ktoś wie,lub ma WZÓR takiego pisma,to proszę o przesłanie mi na e-mail: Szperaczs@wp.pl będę bardzo wdzięczny!!!
Pozdrawiam serdecznie Bogdan (Szperacz)
