Problemy z MyHeritage

Wzajemna pomoc w tworzenie drzewa genealogicznego, dyskusje o genealogicznych programach , opowiadania historyczno-genealogiczne o rodzinie , nasze blogi genealogiczne...

Moderatorzy: elgra, Galinski_Wojciech, maria.j.nie

Awatar użytkownika
Świątek_Katarzyna

Sympatyk
Posty: 155
Rejestracja: pt 13 lis 2015, 15:33

Re: problem z kontem Premium w My Heritage

Post autor: Świątek_Katarzyna »

A to mnie temat zmartwił... Napisałam jakiś czas temu prośbę odnośnie tej strony, jak z resztą wielu, myśląc, że proszę o drobiazg, a widzę, że uzyskanie stamtąd informacji nie jest takie łatwe. Teraz nie dziwię się, dlaczego tak dużo jest próśb, a tak mało odzewu na nie.
Poszukuję nazwisk: Bloch i Kopaniarz parafii Długosiodło.
Awatar użytkownika
Mendyka_Grzegorz

Sympatyk
Posty: 521
Rejestracja: wt 11 lip 2006, 11:42
Lokalizacja: Wrocław/Kalisz
Kontakt:

Re: problem z kontem Premium w My Heritage

Post autor: Mendyka_Grzegorz »

Krzysztof_Wasyluk pisze:Grzegorzu, przy wszystkich doświadczeniach genealogicznych związanych z nazwiskami, jednak od zawsze walczę z przekręcaniem mojego. Nie jestem Wasiluk, lecz WASYLUK.

A teraz do tematu. Napisałem, ...została zastosowana zasada, że tych danych przejmowanych z polskiej strony moikrewni.pl ..
nie dotyczy ograniczenie wielkości drzewa do 250 profilii i można było pozostać ze znacznie większymi bezpłatnie.
I tyle i tylko tyle o tych faktach. Pozdrawiam Krzysztof
Przepraszam Krzysztofie, szczególnie że wśród nas powinniśmy na to uważać; słabym tłumaczeniem jest, że pisarze aktów metrykalnych naszych przodków też przekręcali nam nazwiska, co przyprawia czasem o ból głowy genealogów.

co do faktów: przeczytaj jeszcze raz post Krzycha z Koszalina:
Wiele, wiele lat temu - kiedy jeszcze ten portal nie "połknął" "Moi krewni" i nie był płatny, wstawiłem do niego całą swoją Tablicę pokoleń mego pra-pra od 1610 roku.

a dalej bz; oszustwo nie dotyczy ilości profili a blokowania dostępu do własnego drzewa, powierzonego firmie MH.
co wyraźnie napisał Krzycho:
kiedy już się nasycili, interaktywny portal stał się płatny i i do swoich danych straciłem prawo

Ja też zakładałem za moichkrewnych,
ale byłem ostrożniejszy i dziś nie pluję sobie w brodę, że dałem się oszukać; i ostrzegam innych.

Pozdrawiam
Grzegorz z Wrocławia
Śląskie Towarzystwo Genealogiczne [102/2001]
Kaliskie Towarzystwo Genealogiczne [ 16/2010]
http://genealodzy.wroclaw.pl/
http://gento.wroclaw.pl/
Awatar użytkownika
Krzysztof_Wasyluk

Sympatyk
Posty: 766
Rejestracja: śr 02 kwie 2008, 22:51

Re: problem z kontem Premium w My Heritage

Post autor: Krzysztof_Wasyluk »

Antoni Dławichowski
Drzewa genealogiczne MyHeritage
Dławichowski Web Site, zarządzana przez Krzysztof Dławichowski
Urodziny: 1839 - Miejsce
Śmierć: 1899 - Miejsce
Rodzice: Imiona obojga rodziców
Rodzeństwo: Marcin Dławichowski i nazwiska 4 kolejnych rodzeństwo
Żona: Nazwisko Żona
Syn: Nazwisko syn
To jest przykładowy wypis z poszukiwania nazwiska Dławichowski, przy użyciu funkcji dostępnych na portalu.
Widać, że strona nadal istnieje, i sądzę że prawidłowy login i hasło udostępnią te dane. Jestem przekonany, że gdyby zasymulować ten i kilka powiązanych profili na swoim drzewie, to pojawiłby się smart match do drzewa Krzysztofa i można by odczytać, że nie logowano się na tej stronie od 2010 roku.

Warto jednak logikę stawiać przed emocjami i zbędnymi ocenami.

Pozdrawiam
Krzysztof
Awatar użytkownika
Mendyka_Grzegorz

Sympatyk
Posty: 521
Rejestracja: wt 11 lip 2006, 11:42
Lokalizacja: Wrocław/Kalisz
Kontakt:

Re: problem z kontem Premium w My Heritage

Post autor: Mendyka_Grzegorz »

Krzysztof_Wasyluk pisze:
Antoni Dławichowski...Drzewa genealogiczne MyHeritage...Dławichowski Web Site, zarządzana przez Krzysztof Dławichowski
To jest przykładowy wypis z poszukiwania nazwiska Dławichowski, przy użyciu funkcji dostępnych na portalu.
Widać, że strona nadal istnieje, i sądzę że prawidłowy login i hasło udostępnią te dane. Jestem przekonany, że gdyby zasymulować ten i kilka powiązanych profili na swoim drzewie, to pojawiłby się smart match do drzewa Krzysztofa i można by odczytać, że nie logowano się na tej stronie od 2010 roku. Warto jednak logikę stawiać przed emocjami i zbędnymi ocenami. Pozdrawiam Krzysztof
Krzysiu
-to co tu cytujesz jest oczywiste i wiadome
-ale Twoja logika jakoś nie dowodzi, że Krzychu nie stracił prawa do zarządzania swoich danych , bo każą mu za to płacić
-Ty jesteś przekonany...gdyby...pojawi się..., a Krzychu nie logował się od 2010,
bo WIDZIAŁ żądanie zapłaty za coś co im nieostrożnie powierzył.
-to on ma dawać innym zarabiać na rżnięcie... tego drzewa.../Kabaret Sęk/

Krzychu! wychodzi na to, że Krzysiu pomoże Ci; daj mu szansę. :oops:
Grzegorz z Wrocławia
Śląskie Towarzystwo Genealogiczne [102/2001]
Kaliskie Towarzystwo Genealogiczne [ 16/2010]
http://genealodzy.wroclaw.pl/
http://gento.wroclaw.pl/
Awatar użytkownika
Krzysztof_Wasyluk

Sympatyk
Posty: 766
Rejestracja: śr 02 kwie 2008, 22:51

Re: problem z kontem Premium w My Heritage

Post autor: Krzysztof_Wasyluk »

Grzegorzu, przypomnę co pisałem na początku - mam duże drzewo (6400), nie mam konta Premium, nie płaciłem nigdy ani złotówki, moje dane były przeniesione z moikrewni, działam na tej witrynie cały czas.

A jeżeli po prawidłowym zalogowaniu pojawiłby się komunikat o konieczności zapłaty, to chętnie zobaczę skan tego komunikatu.

Pozdrawiam
Krzysztof
Krzysztof Wasyluk
Awatar użytkownika
Janowska_Urszula

Sympatyk
Posty: 148
Rejestracja: sob 03 lis 2012, 22:25
Lokalizacja: Toronto

Re: problem z kontem Premium w My Heritage

Post autor: Janowska_Urszula »

Bez wnikania w wady i zalety Myheritage, faktem jest ze konta zalozone na Moikrewni byly i sa darmowe i bez ograniczen co do ilosci osob w drzewie. Zeby odzyskac dostep do swojej (darmowej) witryny trzeba wejsc na forum Hyheritage, podac swoj aktualny email i poprosic o uaktualnienie starego konta. Dla weryfikacji prosza o podanie imienia i nazwiska trzech zyjacych osob zapisanych w drzewie. Sympatyczny pan Sylwester Bogusław z polskiego forum na pewno pomoze w odnalezieniu konta. Warto je odzyskac chocby po to zeby usunac porzucone drzewo i swoje konto.
Powodzenia
Urszula
Awatar użytkownika
Kostkowski

Sympatyk
Nowicjusz
Posty: 1244
Rejestracja: czw 14 paź 2010, 18:41

Jak usunąć fotkę z Myheritage?

Post autor: Kostkowski »

W drzewie na Myheritage potrzebuję podmienić fotkę na aktualniejszą.
Przy nowo dodanych zdjęciach jest przycisk "x", ale przy dawniej wstawionych nie mogę znaleźć sposobu usunięcia. Zaznaczam, że poprzednią fotkę sam wstawiłem, więc powinienem mieć możliwość usunięcia jej. Jak to zrobić?
W drzewie tym jest ponad 6643 osoby a ja jestem webmasterem (założyła to drzewo inna osoba) więc powinienem mieć wszelkie uprawnienia, a jednak jak zaproszoną przez siebie osobę chciałbym usunąć z listy zaproszonych to też tego nie mogę zrobić. Proszę o poradę jak to zrobić.
Z najlepszymi życzeniami wszelkiej pomyślności
Władysław Edward Kostkowski
Awatar użytkownika
Bialas_Malgorzata

Sympatyk
Adept
Posty: 1845
Rejestracja: czw 31 lip 2014, 13:18
Lokalizacja: Wrocław

Jak usunąć fotkę z Myheritage?

Post autor: Bialas_Malgorzata »

usuwanie zdjęcia - klikasz na zdjęcie
zamykasz X to co Ci się otworzyło
pod spodem pojawia się strona z umieszczonym po prawej stronie klawiszem "usuń"

usuwanie członka
wchodzisz w start
członkowie witryny
po prawej przy danym członku "więcej" i tam jest usuń z witryny

pozdrawiam
M.:)
Awatar użytkownika
Kostkowski

Sympatyk
Nowicjusz
Posty: 1244
Rejestracja: czw 14 paź 2010, 18:41

Re: Jak usunąć fotkę z Myheritage?

Post autor: Kostkowski »

Bialas_Malgorzata pisze:usuwanie zdjęcia - klikasz na zdjęcie
zamykasz X to co Ci się otworzyło
pod spodem pojawia się strona z umieszczonym po prawej stronie klawiszem "usuń"
Mam dwa zdjęcia i z tym ostatnio dodanym jest tak jest jak piszesz, ale z tym, które dodałem znacznie wcześniej nic nie daje się zrobić, bo nie ma x, natomiast jest koperta z napisem Deleted member.
Bialas_Malgorzata pisze: usuwanie członka
wchodzisz w start
członkowie witryny
po prawej przy danym członku "więcej" i tam jest usuń z witryny
w "więcej" jest tylko "kontakt" oraz "pokaż w drzewie" i nie ma nic więcej.
Z najlepszymi życzeniami wszelkiej pomyślności
Władysław Edward Kostkowski
Awatar użytkownika
Kostkowski

Sympatyk
Nowicjusz
Posty: 1244
Rejestracja: czw 14 paź 2010, 18:41

Jak wybrać która fotka ma się wyświetlać przy starcie

Post autor: Kostkowski »

Dodałem do drzewa na Myheritage nowsze fotki. Co zrobić, żeby przy starcie drzewa widoczne były te nowe zamiast starych. Ewentualnie jak usunąć starsze. Nowe mogę łatwo usuwać i ponownie wstawiać, ale ze starymi nic nie daje się zrobić.
Ostatnio zmieniony czw 06 paź 2016, 11:33 przez Kostkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
Z najlepszymi życzeniami wszelkiej pomyślności
Władysław Edward Kostkowski
irena2

Sympatyk
Posty: 285
Rejestracja: pt 23 maja 2014, 18:33
Lokalizacja: Kalisz

Problem z kontem Premium na My Heritage

Post autor: irena2 »

Z myślą o mojej rodzinie (brat mojego pradziadka wyemigrował do Brazylii w roku 1890) z Brazylii, USA, Peru, która poszukiwała na Google kontaktu z rodziną w Polsce i przez My Heritage, w dniu 17.01.2014 o godz, 3,25 w nocy założyłam swoje drzewo genealogiczne na My Heritage w wersji podstawowej do 250 osób i "ostro" się wzięłam do roboty, w efekcie wprowadziłam 188 osób. Już tego samego dnia o godz.14,56 otrzymałam od My Heritage informację, że zbliżam się do przekroczenia limitu w planie Podstawowym 250 osób i zaproponowano mi promocję na abonament Premium do 2500 osób. Skorzystałam z niej i zapłaciłam za 5 lat tj do roku 2019 i naliczono opłatę w wysokości US $236,25 plus VAT+$290,59 - zł.943.41 ( skorzystałeś z 25% zniżki na regularną ceną, plus 30% zniżki na 5-letnie zakupy, plus specjalną zniżkę w wysokości 10%). Ku zadowoleniu rodziny zdobyłam prawie wszystkie metryki zamawiając i opłacając za kwerendy i skany metryk, które nie były dostępne w archiwach państwowych w internecie. Dla przybliżenia historii naszej rodziny przepisywałam metryki w języku polskim i tłumaczenia z języka rosyjskiego, łacińskiego i niemieckiego. W maju 2014 My Heritage zaproponowało mi promocję za 1 dolara+Vat na Premium Plus na 2 lata. Również skorzystałam z tej propozycji ze względu na nieograniczony limit osób. Sielanka się zakończyła 1 maja 2016 (do mojego drzewa wprowadziłam 2420 osób, a pozostało mi do wprowadzania ponad 2000 metryk, które w czasie tych w 2 lat zdobyłam) , kiedy otrzymałam informację, że moja strona wygasła oraz, proponują mi zakup opcji Premium Plus na 2 lata za $140,98 minus dodatkową premię 15%.. Obecnie mając wprowadzone 2420 osób i wersję podstawową na 250, nie mogę nic wprowadzać jeśli nie opłacę abonamentu. Reasumując, w momencie skorzystania z promocji dopłaty do Premium Plus na 2 lata za symbolicznego dolara, wykupiony abonament Premium na 5 lat, został skrócony do 2 lat, który kosztował mnie $290,59 (943,41), a gdybym od początku wykupiła Premium Plus na 2 lata to zapłaciłabym tylko $140,98. Wprowadzono mnie w błąd, zawiodłam się na My Heritage. (oczywiście, bardzo się mną zajmują, dzwonią i piszą z propozycjami wykupienia abonamentu, dzisiaj zaproponowali mi abonament Premium Plus na 2 lata za 105 dolarów)
Może mi ktoś podpowie co można zrobić, żebym nie musiała likwidować swojego drzewa (jestem za stara (mam 70lat), żeby od nowa budować nowe drzewo), bez ponownego opłacania kosztownego abonamentu.
Dziękuję. Irena
Gajowniczek_Tomasz

Sympatyk
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob 09 sty 2016, 13:42
Kontakt:

Problem z kontem Premium na My Heritage

Post autor: Gajowniczek_Tomasz »

Trochę dziwna sprawa. Najpierw powinno być ostrzeżenie, że abonament wygasa i jakieś propozycje przedłużeniowe. A Pani pisze, że konto płatne wygasło i przeszło na poziom podstawowy, a dopiero teraz z Panią negocjują.
Wyjść jest kilka.
Cytaty z regulaminu:
"MyHeritage niezwykle ceni zadowolenie swoich klientów, i oferuje 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy. Jeżeli nie jesteś zadowolony z wykupionego abonamentu, możesz zażądać zwrotu pełnej opłaty kontaktując się ze Wsparciem Użytkowników w ciągu 30 dni od daty zakupu abonamentu.
Gwarancja zwrotu pieniędzy dotyczy abonamentu strony Premium, PremiumPlus oraz abonamentu Danych, ale nie dotyczy produktów wysyłanych, takich jak plakaty z drzewami genealogicznymi.
Wszystkie zwroty są dokonywane na kartę kredytową, którą został dokonany zakup abonamentu. Pamiętaj o tym, aby dać odpowiedni czas na dokonanie zwrotu lub ponownego pobrania opłaty do konta.
Prawo do Zmiany Cen
Za wyjątkiem abonamentów odnawianych co miesiąc, za każdym razem, kiedy abonament zostanie odnowiony, MyHeritage poinformuje Cię e-mailem o kwocie, którą zostałeś obciążony, o dacie następnego odnowienia abonamentu i o kwocie, którą zostaniesz obciążony podczas następnego odnowienia. W razie zmiany cen, nowe ceny nie będą dotyczyły najbliższego odnowienia Twojego abonamentu, jedynie kolejnych odnowień, ale będziesz o tym informowany e-mailem rok wcześniej. Użytkownicy, którzy nie będą chcieli dalej korzystać z abonamentu z powodu zmiany jego ceny, mogą zrezygnować z niego w sposób opisany w niniejszych Warunkach korzystania z usług."

Najprostsze - zażądać zwrotu pieniędzy za niewykorzystane 3 lata (jak zrozumiałem), powołując się na regulamin, przedstawiając daty wpłat i wyciąg z konta karty (musi tam chyba być napisane za co jest płatność). Co prawda pisze Pani, że wykupiła w 2014 roku abonament i wtedy były inne rodzaje kont, ale próbować trzeba - pacta sunt servanda. Jeżeli nie pomoże, potem zrobić awanturę typu: nie jestem zadowolona z waszych usług, okradacie mnie w biały dzień, napiszę o was na wszystkich forach itp. Można też złożyć reklamację u operatora karty kredytowej za niewykonanie usługi. Oni raczej szybko załatwiają takie sprawy.
Awatar użytkownika
Mendyka_Grzegorz

Sympatyk
Posty: 521
Rejestracja: wt 11 lip 2006, 11:42
Lokalizacja: Wrocław/Kalisz
Kontakt:

Re: Problem z kontem Premium na My Heritage

Post autor: Mendyka_Grzegorz »

irena2 pisze:Z myślą o mojej rodzinie..., w dniu 17.01.2014 o godz, 3,25 w nocy założyłam swoje drzewo genealogiczne na My Heritage
Wprowadzono mnie w błąd, zawiodłam się na My Heritage.

Może mi ktoś podpowie co można zrobić, żebym nie musiała likwidować swojego drzewa (jestem za stara (mam 70lat),
żeby od nowa budować nowe drzewo), bez ponownego opłacania kosztownego abonamentu. Dziękuję. Irena
Ireno
jestem starszy od Ciebie o 2 lata,
ale mądrzejszy o doświadczenia z MH
i nie za stary by Ci dać taką rade:
Daj sobie spokój z niesolidnymi /by nie używać dosadniejszych przymiotników/ firmami.
Przestaw się na własny, domowy program komputerowy do drzew genealogicznych.
Jesteśmy z Kalisza więc mogę służyć Ci pomocą techniczną w tej mierze
[mail: gmendyka(małpa)wp.pl lub kom. 502-840055].

Pozdrawiam z Szałe
Grzegorz z Wrocławia
Śląskie Towarzystwo Genealogiczne [102/2001]
Kaliskie Towarzystwo Genealogiczne [ 16/2010]
http://genealodzy.wroclaw.pl/
http://gento.wroclaw.pl/
brulion

Sympatyk
Ekspert
Posty: 40
Rejestracja: pn 02 lip 2012, 13:49

Re: Problem z kontem Premium na My Heritage

Post autor: brulion »

Pani Ireno,

proszę spróbować eksportować drzewo do pliku GEDCOM, wtedy wszystkie dane będą zachowane nawet, jeśli utraci Pani dostęp do drzewa. Trzeba wybrać opcję Drzewo -> Zarządzaj drzewami, a następnie w ostatniej kolumnie tabeli ("Czynności") wybrać "Eksportuj do GEDCOM". Później będzie można zarządzać drzewem z domowego programu, o czym pisze pan Grzegorz.

Kasia Wiśniewska
kurowska_ewa

Sympatyk
Posty: 81
Rejestracja: czw 01 kwie 2010, 01:11

Re: Problem z kontem Premium na My Heritage

Post autor: kurowska_ewa »

To nie jest takie proste. Problem dotyczy tych, którzy mieli konto premium i nie zrezygnowali z niego zanim wygasło. Na dzień przed wygaśnięciem trzeba wejść w "Moje zakupy" i "abonamenty witryn" oraz wybrać "anuluj abonament". Jeśli się tego nie zrobi dostęp do danych jest zablokowany, bo abonament odnowił się, a nie jest opłacony. Cała strona jest za białą mgłą i nie można zrobić już nic poza zapłaceniem kolejnego.
Pisanie do nich to pisanie na Berdyczów. Mam konto na wp i w adresie występuje myślnik. System zwraca wiadomość, bo "konto jest nieprawidłowe". Założyłam konto na gmailu - ale po wysłaniu maila przyszła odpowiedź, że mi nie odpowiedzą, bo ten email nie jest przypisany do konta premium. A zmienić konta z zablokowanym w profilu nie było można, bo nie było dostępu.
W końcu zapłaciłam abonament, ale to już ostatni raz. Okazało się, że teraz jeden abonament już nie wystarczy, bo są dwa osobne - konto premium plus nie daje dostępu do danych, można przeszukiwać drzewa, można pisać, ale jeśli chce się zobaczyć rekord, który się znalazło, trzeba wykupić kolejny abonament - abonament dostępu do danych.
Wsparcie telefoniczne obsługują chyba Hindusi, przy i moim i ich słabym angielskim, tośmy sobie pogadali ;-)
Ciekawa jestem, czy komuś udało się odzyskać "gwarantowany zwrot".

Pozdrawiam

Ewa
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze drzewa, Programy genealogiczne, Monografie o rodzinach”