Program MyHeritage Family Tree Builder

Wzajemna pomoc w tworzenie drzewa genealogicznego, dyskusje o genealogicznych programach , opowiadania historyczno-genealogiczne o rodzinie , nasze blogi genealogiczne...

Moderatorzy: elgra, Galinski_Wojciech, maria.j.nie

Awatar użytkownika
Eder

Sympatyk
Adept
Posty: 445
Rejestracja: czw 20 lis 2008, 21:24
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Eder »

Witam
FTB generując wykres uparcie pokazuje mi kobiety z nazwiskami mężów, a muszę mieć panieńskie. W widoku drzewa jest poprawnie. Jak to zmienić?
Andrzej
Anna_Radziszewska
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz 27 kwie 2008, 12:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Anna_Radziszewska »

Witajcie,
Bawiąc się ustawieniami zmieniłam nazwę mojego projektu przez opcję Plik-Zarządzaj projektami, wcześniej go w żaden sposób nie archiwizując i cały projekt zniknął. Znalazłam go zapisanego w formacie .ftb ale nie mogę go zaimportować. Czy ktoś zna sposób na odkręcenie tego?
Z góry dziękuję
Anna Radziszewska
pomponik

Sympatyk
Posty: 434
Rejestracja: pn 26 maja 2008, 11:13

Post autor: pomponik »

Witaj Andrzeju (Eder),

Nie wiem czy juz miales odpowiedz na twoje pytanie. Azeby wydrokowac drzewko z nazwiskiem panienskimi to trzeba najpierw w pomieszczeniu 'nazwisko Po Mezu' dopisac w nawiasach ( zd Królikowska) a jak bys chcial dopisac kobiety nazwisko po pierszym mezu to napisz tak (zd Królikowska/Śliwińska) albo bys mog napisac (zd Królikowska, w Śliwińska).

Wszystko co jest napisane w nawiasach moze ci sie nie pokazac w ogolnym drzewku ale przy wydruku drzewka wszystko w nawiasach powinno sie wydrkowac. Niestety jak masz duze drzewko to ci sporo pracy czeka, ale jest warte tego.

Serdecznie pozdrawiam, Pomponik
sowa73

Sympatyk
Mistrz
Posty: 141
Rejestracja: pt 05 kwie 2013, 00:03

Post autor: sowa73 »

Witam

Czy ktoś może miał problem z programem Myheritage polegający na tym, że nie można zsynchronizować drzewa z programu na dysku z drzewem na stronie Myheritage. Do tej pory drzewo się synchronizowało/

Mietek
Awatar użytkownika
marcin_kowal

Członek Honorowy
Nowicjusz
Posty: 1498
Rejestracja: sob 04 lis 2017, 19:41
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: marcin_kowal »

sowa73 pisze:Witam

Czy ktoś może miał problem z programem Myheritage polegający na tym, że nie można zsynchronizować drzewa z programu na dysku z drzewem na stronie Myheritage. Do tej pory drzewo się synchronizowało/

Mietek
Na czym polega problem? Jakiś komunikat ? Czy hasło w programie zostało poprawnie wpisane po zmianie?
Marcin
______
https://genealogie-kresowe.pl
Digitalizacja - Księgi Metrykalne i Genealogie Szlacheckie
Zbiórka funduszy https://zrzutka.pl/8s38zh
sanrkon

Sympatyk
Posty: 391
Rejestracja: czw 04 sty 2018, 16:07

Post autor: sanrkon »

marcin_kowal pisze:
sowa73 pisze:Witam

Czy ktoś może miał problem z programem Myheritage polegający na tym, że nie można zsynchronizować drzewa z programu na dysku z drzewem na stronie Myheritage. Do tej pory drzewo się synchronizowało/

Mietek
Na czym polega problem? Jakiś komunikat ? Czy hasło w programie zostało poprawnie wpisane po zmianie?
Może mieć to związek z ostatnio wymuszonym resetem haseł na MyHeritage ze względu na bezpieczeństwo, przez co program nie może się zalogować. Trzeba wtedy wejść na portal MyHeritage i ustalić nowe hasło a potem wprowadzić je do programu.
sowa73

Sympatyk
Mistrz
Posty: 141
Rejestracja: pt 05 kwie 2013, 00:03

Post autor: sowa73 »

sanrkon pisze:
marcin_kowal pisze:
sowa73 pisze:Witam

Czy ktoś może miał problem z programem Myheritage polegający na tym, że nie można zsynchronizować drzewa z programu na dysku z drzewem na stronie Myheritage. Do tej pory drzewo się synchronizowało/

Mietek
Na czym polega problem? Jakiś komunikat ? Czy hasło w programie zostało poprawnie wpisane po zmianie?
Może mieć to związek z ostatnio wymuszonym resetem haseł na MyHeritage ze względu na bezpieczeństwo, przez co program nie może się zalogować. Trzeba wtedy wejść na portal MyHeritage i ustalić nowe hasło a potem wprowadzić je do programu.
Nie da się w programie ustawić nowego hasła. Komunikat:
"Nie można połączyć się z serwisem MyHeritage.com
Upewnij się, że Twój komputer podłączony jest do internetu"

Meitek
sanrkon

Sympatyk
Posty: 391
Rejestracja: czw 04 sty 2018, 16:07

Post autor: sanrkon »

Witam,
miałam na myśli aby ustawił Pan nowe hasło wchodząc przez stronę https://www.myheritage.pl/login
Jeśli to ta sytuacja wymuszonej zmiany hasła, to jeśli dobrze pamiętam, to przy próbie zalogowania starym hasłem poprosi o ustalenie nowego. Jeśli tak nie będzie, to można też skorzystać z opcji "Nie pamiętasz hasła?" i ustawić nowe hasło.
Dopiero wtedy proszę w programie wprowadzić to nowe hasło.
Pozdrawiam
Sylwia
sowa73

Sympatyk
Mistrz
Posty: 141
Rejestracja: pt 05 kwie 2013, 00:03

Post autor: sowa73 »

sanrkon pisze:Witam,
miałam na myśli aby ustawił Pan nowe hasło wchodząc przez stronę https://www.myheritage.pl/login
Jeśli to ta sytuacja wymuszonej zmiany hasła, to jeśli dobrze pamiętam, to przy próbie zalogowania starym hasłem poprosi o ustalenie nowego. Jeśli tak nie będzie, to można też skorzystać z opcji "Nie pamiętasz hasła?" i ustawić nowe hasło.
Dopiero wtedy proszę w programie wprowadzić to nowe hasło.
Pozdrawiam
Sylwia
Odinstalowałem program. Usunąłem stronę.
Zainstalowałem ponownie program, ale program dalej nie widzi www.myheritage.pl

MS
sowa73

Sympatyk
Mistrz
Posty: 141
Rejestracja: pt 05 kwie 2013, 00:03

Post autor: sowa73 »

sowa73 pisze:
sanrkon pisze:Witam,
miałam na myśli aby ustawił Pan nowe hasło wchodząc przez stronę https://www.myheritage.pl/login
Jeśli to ta sytuacja wymuszonej zmiany hasła, to jeśli dobrze pamiętam, to przy próbie zalogowania starym hasłem poprosi o ustalenie nowego. Jeśli tak nie będzie, to można też skorzystać z opcji "Nie pamiętasz hasła?" i ustawić nowe hasło.
Dopiero wtedy proszę w programie wprowadzić to nowe hasło.
Pozdrawiam
Sylwia
Odinstalowałem program. Usunąłem stronę.
Zainstalowałem ponownie program, ale program dalej nie widzi www.myheritage.pl

MS
Dodatkowo program łączy się bez problemu z internetem przez funkcję superwyszukiwarki.

MS
sanrkon

Sympatyk
Posty: 391
Rejestracja: czw 04 sty 2018, 16:07

Post autor: sanrkon »

sowa73 pisze: Usunąłem stronę.
To znaczy co Pan dokładnie zrobił?
Czy w chwili obecnej może Pan się zalogować na stronie https://www.myheritage.pl/login ?

Czy gdy program przekierowuje Pana na stronę Super Wyszukiwarki, to czy na tej stronie na górze po prawej widać, że jest Pan zalogowany z Pana nazwą użytkownika (tą samą, którą widzi Pan po zalogowaniu na stronie https://www.myheritage.pl/login ) ?

Pozdrawiam
Sylwia
Remiquez

Sympatyk
Posty: 15
Rejestracja: wt 31 mar 2015, 18:04
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: Remiquez »

Tez tak mam od kilku tygodni. Mam staly dostep do internetu a przy synchronizacji programu ze strona internetowa wyskakuje mi, ze nie mam dostepu do internetu. Program nie moze sie polaczyc ze strona MyHeritage.com
sowa73

Sympatyk
Mistrz
Posty: 141
Rejestracja: pt 05 kwie 2013, 00:03

Post autor: sowa73 »

sanrkon pisze:
sowa73 pisze: Usunąłem stronę.
To znaczy co Pan dokładnie zrobił?
Czy w chwili obecnej może Pan się zalogować na stronie https://www.myheritage.pl/login ?

Czy gdy program przekierowuje Pana na stronę Super Wyszukiwarki, to czy na tej stronie na górze po prawej widać, że jest Pan zalogowany z Pana nazwą użytkownika (tą samą, którą widzi Pan po zalogowaniu na stronie https://www.myheritage.pl/login ) ?

Pozdrawiam
Sylwia
Witam,

Mogę zalogować się na stronie Myheritage.
Przekierowanie przez superwyszukiwarkę jest na moją stronę widoczną po zalogowaniu.

Mietek
bkalafat

Sympatyk
Posty: 157
Rejestracja: wt 05 lip 2016, 14:54

Post autor: bkalafat »

Prawie na pewno trzeba na nowo wpisać hasło. Można wybrać "zapomniałem hasła" co oznacza przysłanie na maila linka do zmiany hasła. Po wprowadzeniu hasła na stronie ( trzeba się na nowo zalogować) oraz w programie wszystko powinno działać prawidłowo.
Ben
sowa73

Sympatyk
Mistrz
Posty: 141
Rejestracja: pt 05 kwie 2013, 00:03

Post autor: sowa73 »

bkalafat pisze:Prawie na pewno trzeba na nowo wpisać hasło. Można wybrać "zapomniałem hasła" co oznacza przysłanie na maila linka do zmiany hasła. Po wprowadzeniu hasła na stronie ( trzeba się na nowo zalogować) oraz w programie wszystko powinno działać prawidłowo.
Dalej nie działa.
Nawet z pomocą nie mogę się połączyć, bo krzyczy, że nie ma połączenia z internetem.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze drzewa, Programy genealogiczne, Monografie o rodzinach”