kulsob pisze:Witam
Proszę o pomoc, ponieważ nie bardzo rozumiem o co chodzi.
12 XII zamówiłam mikrofilmy .
Przy dwóch była informacja : Renewed (Return Date: Feb 10, 2015).
Sądziłam , że ktoś te mikrofilmy wypożyczył i muszę czekać na ich zwrot .
Wczoraj otrzymałam e-maila o treści :
This is a reminder that microfilm(s) that you have ordered are scheduled to expire in seven (7) days. If you wish to continue viewing this microfilm or microfiche, you will need to extend the loan before the Feb 10, 2015. To renew the film(s) scheduled to expire, please click on the following film link(s):
(Click here if you want to renew a film) . If you do not wish to renew, you do not need to take any action. Please direct your questions to your family history center's director or personnel.
Mikrofilmów tych jeszcze nie ma w CHR .
Pozdrawiam Halina
Halino,
szkoda, ze nie piszesz o wszystkich e-mailach, ktore powinnas otrzymac.
Dzisiaj o godzinie 15.00 zamawiam 4 filmy i oplacam zamowienie.
W ciagu godziny otrzymuje e-mail z wymienionymi numerami zamowionych filmow oraz ich
status: Pending
Po kilku tygodniach otrzymuje kolejnego maila, a w nim informacje o
Previous Status - Requested i New Status - Shipped albo Backordered.
Jesli przy numerze filmu pisze
shipped - za dwa dni bedzie w CHR.
Jesli pisze
backordered - bedzie robiona kopia w USA i film dotrze po 2-4 miesiacach.
Jesli pisze
Renewed - chodzi o jakis stary film, zamowiony 6-9 miesiecy temu, mozna go ogladac do 10 lutego 2015.
Jesli w Twoim przypadku nastapila pomylka, napisz do nich - w najgorszym razie zwroca pieniadze...