Strona 21 z 44

: śr 01 cze 2016, 17:14
autor: magda_lena
Alu, rozumiem, że już próbowałaś się kontaktować z tym panem, przez kogoś z tego forum?
Napisz mi na PW swojego maila, i opisz sytuację, ja mu to przekażę.
Nie wiem, dlaczego nie możesz się z nim skontaktować. Przypadkiem tak wyszło, że ja mam dwa konta, płatne i darmowe (ktoś nie widząc, że mam konto zaprosił mnie do swojej witryny innym emailem) i sprawdzałam na darmowym. Mogę wysłać informację do administratora, z prośbą o członkostwo.

: śr 01 cze 2016, 17:27
autor: Al_Mia
Dziękuję.
muszę się najpierw wyryczeć (co teraz skutecznie czynię).

Ala

: śr 01 cze 2016, 17:49
autor: kulik_agnieszka
NIE RYCZ!!!

: śr 01 cze 2016, 17:54
autor: magda_lena
Ala, nie rycz, tylko odbierz PW i odezwij się do mnie :)

Re: Problem z kontem Premium na My Heritage

: czw 02 cze 2016, 13:39
autor: irena2
Gajowniczek_Tomasz pisze:Trochę dziwna sprawa. Najpierw powinno być ostrzeżenie, że abonament wygasa i jakieś propozycje przedłużeniowe. A Pani pisze, że konto płatne wygasło i przeszło na poziom podstawowy, a dopiero teraz z Panią negocjują.
Wyjść jest kilka.
Cytaty z regulaminu:
"MyHeritage niezwykle ceni zadowolenie swoich klientów, i oferuje 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy. Jeżeli nie jesteś zadowolony z wykupionego abonamentu, możesz zażądać zwrotu pełnej opłaty kontaktując się ze Wsparciem Użytkowników w ciągu 30 dni od daty zakupu abonamentu.
Gwarancja zwrotu pieniędzy dotyczy abonamentu strony Premium, PremiumPlus oraz abonamentu Danych, ale nie dotyczy produktów wysyłanych, takich jak plakaty z drzewami genealogicznymi.
Wszystkie zwroty są dokonywane na kartę kredytową, którą został dokonany zakup abonamentu. Pamiętaj o tym, aby dać odpowiedni czas na dokonanie zwrotu lub ponownego pobrania opłaty do konta.
Prawo do Zmiany Cen
Za wyjątkiem abonamentów odnawianych co miesiąc, za każdym razem, kiedy abonament zostanie odnowiony, MyHeritage poinformuje Cię e-mailem o kwocie, którą zostałeś obciążony, o dacie następnego odnowienia abonamentu i o kwocie, którą zostaniesz obciążony podczas następnego odnowienia. W razie zmiany cen, nowe ceny nie będą dotyczyły najbliższego odnowienia Twojego abonamentu, jedynie kolejnych odnowień, ale będziesz o tym informowany e-mailem rok wcześniej. Użytkownicy, którzy nie będą chcieli dalej korzystać z abonamentu z powodu zmiany jego ceny, mogą zrezygnować z niego w sposób opisany w niniejszych Warunkach korzystania z usług."

Najprostsze - zażądać zwrotu pieniędzy za niewykorzystane 3 lata (jak zrozumiałem), powołując się na regulamin, przedstawiając daty wpłat i wyciąg z konta karty (musi tam chyba być napisane za co jest płatność). Co prawda pisze Pani, że wykupiła w 2014 roku abonament i wtedy były inne rodzaje kont, ale próbować trzeba - pacta sunt servanda. Jeżeli nie pomoże, potem zrobić awanturę typu: nie jestem zadowolona z waszych usług, okradacie mnie w biały dzień, napiszę o was na wszystkich forach itp. Można też złożyć reklamację u operatora karty kredytowej za niewykonanie usługi. Oni raczej szybko załatwiają takie sprawy.
Niestety nie mogę zażądać zwrotu, ponieważ opłacając zaproponowaną promocję na Premium Plus 30.04.2014 ("Oto krótka aktualizacja, że otrzymaliśmy Twoją zapłatę. Zmodernizowany Twoją witrynę na MyHeritage.com z planem PremiumPlus za 2 lat. Naliczono opłatę w wysokości US $1,00 (plus VAT, jeśli dotyczy) i skorzystałeś z 25% zniżki na regularną ceną, plus 20% zniżki na 2- letnie zakupy, plus specjalną zniżkę w wysokości 15%.Jesteś teraz klientem PremiumPlus, upoważnionym do otrzymania naszego priorytetowego wsparcia i wszystkich funkcji Premium programu Family Tree Builder. Dziękujemy za wspieranie nas i życzymy sukcesów oraz przyjemności w używaniu MyHeritage.pl przy tworzeniu drzewa genealogicznego i utrzymywaniu kontaktów ze swoją rodziną. Kolejne pobranie opłaty za następny rok nastąpi 1 maj 2016: US $159,20 (plus VAT, jeśli jest on należny") sądziłam, że Premium Plus otrzymałam na 2 Lata i po upływie tego okresu, będę miała w dalszym ciągu abonament Premium wykupiony 17.01.2014 na 5 lat tj. do roku 2019. Okazało się, że korzystając z tej promocji został skrócony mój abonament Premium z 5 lat na 2 lata Premium Plus, ale MyHeritage nie udzielił mi takiej informacji, a więc w sumie abonament Premium Plus kosztował mnie prawie podwójnie (za 5 lat Premium zapłaciłam $290,59, a gdybym od razu 17.01.2014 wykupiła Premium Plus na 2 lata zapłaciłabym około $120 ) i z dniem 1.05.2016 zmienili mi opcję Premium Plus nie na Premium, którą wykupiłam na 5 lat tylko wersję podstawową, bez możliwości wprowadzania nowych osób do mojego drzewa. W dniu 01.05.2016 próbowano pobrać z mojej karty kredytowej kwotę US $159,20 (plus VAT) i wtedy po napisaniu do nich w odpowiedzi otrzymałam informację, że po wykupieniu Promocji Premium Plus, okres abonamentu został skrócony z 5 na 2 lata. Wczoraj otrzymałam następną po mojej interwencji informację z MyHeritage, "Jeszcze raz wytlumacze ze transakcja 1 Maja 2014 anulowala 5-letni plan. Wysylam oferte z dodatkowa znizke o 30% - to 40$ na jeden rok, 80$ na dwa lub 175$ na 5 (plus VAT)". Reasumując zapłaciłam $290.59 za Premium Plus za okres 2 lat, ktory kosztuje około $120. Człowiek uczy się na własnych błędach.
Pozdrawiam Irena

: czw 02 cze 2016, 17:48
autor: Al_Mia
Ireno napisałam do Ciebie na pw.
pozdrawiam
Ala

Jak wybrać która fotka ma się wyświetlać przy starcie

: czw 30 cze 2016, 14:31
autor: Alinka
Dzien dobry .Mam drzewo na MyHeritage i do tej pory bylo wszystko ok. Jakis czas bylam chora(pobyt w szpitalu) i sporadycznie zagladalam na strone rodziny. Mialam 4 albumy zdjeciowe..........pisze mialam bo jeden zniknal z cala zawartoscia. Zmieniono ustawienia na stronie fotografiI a przy okazji zniknal mi jeden album. Jak moge go odzyskac i co sie z nim stalo. Alina Zydaniec.

Jak wybrać która fotka ma się wyświetlać przy starcie

: pt 01 lip 2016, 23:02
autor: Bożena_Prymus
Witam
Ostatnio postanowiłam uzupełnić swoje drzewo na MyHeritage o siostrę i jej rodzinę mojej prababki i od razu wyskoczyło mi 11 podobieństw , od jakiegoś czasu wiem ,że pewna osoba ma w swoim drzewie moich bardzo bliskich przodków np mojego dziadka i babcię i innych których mam w swoim drzewie ,żadne podobieństwa mi nie wyskoczyły , mam pytanie od czego to zależy , dlaczego nie mam tych podobieństw.Może ktoś się orientuje na czym to polega.
Pozdrawiam Bożena

Problem z eksportem gedcom z MH

: śr 21 wrz 2016, 22:20
autor: Eder
Witam
Od wczoraj mam problem z eksportem pliku gedcom ze strony MyHeritage. Macie taki sam?
Pozdrawiam, Andrzej

jak zmienić kto ma się wyświetlać przy starcie w Myheritage?

: czw 06 paź 2016, 02:05
autor: Kostkowski
Witam wszystkich serdecznie
Podobno w drzewie na portalu Myheritage można ustawić by przy starcie w centralnym miejscu była dowolna osoba z tego drzewa i różna dla różnych użytkowników, np. dla mnie moi rodzice albo moi dziadkowie, a dla kogoś innego jego rodzice, albo jego dziadkowie, albo osoba najstarsza w jego linii, albo najmłodsza w jego linii, albo on sam.

Jak to zmienić gdy przy starcie mam osobę boczną przypadkową, ani z mojej linii, ani najstarszą, ani w żaden sposób nie pasującą do mnie?
Ponadto nie wiem jak to wygląda, gdy otwiera to drzewo ktoś inny, a chciałbym, żeby ten ktoś miał w centrum np. siebie lub swoich dziadków.

* Moderacja Proszę nie tworzyć nowych tematów jeśli podobny już istnieje - ten zostanie przeniesiony (JarekK)

: czw 06 paź 2016, 05:00
autor: Janowska_Urszula
W 'Ustawieniach witryny' prosze wybrac 'Strone domowa'. W zakładce ‘Inne’ jest opcja 'Wybierz osobę główną i drzewo genealogiczne do wyświetlenia'
Powodzenia
Urszula

: czw 06 paź 2016, 11:32
autor: Kostkowski
Bardzo dziękuję za wyjaśnienie

: ndz 20 lis 2016, 18:31
autor: nowak
Proszę o radę, swoje drzewo zaczęłam tworzyć na Moi Krewni w 2008, i na tym jeszcze programie wyraziłam zgodę na przyłączenie czyjegoś wówczas niezbyt dużego drzewa do mojego już sporego, po połączeniu MyHeritage z moi Krewni przestałam byc administratorem swojego drzewa została nim osoba z tego drugiego drzewa, ja nie miałam wogóle dostępu do drzewa musiałam prosić o członkostwo. Nic to, jednak od tego czasu zaczęły się problemy ilekros poproszę o członkostwo w innym drzewie i zatwierdzę je zostaję pozbawiona dostępu do swojego drzewa . Chcąc wejśc widę info że nie jestem członkiem tej strony że jest to witryna prywatna i jeśli uważam że mam powód to mogę prosić o członkostwo oczywiście wykupując abonament. Zwracam sie do administratora przez kontakt prywatny z prosba o członkostwo i jest to już po raz któryś z kolei. Czy to ja robię coś źle ?

: pt 13 sty 2017, 18:57
autor: Jakubas_Eugeniusz
Andrzeju (Eder)

ponad rok temu pytałeś w tym wątku w jaki sposób sporządzić prawidłowy wykres przodków w przypadku, gdy są ubytki przodków. Ja też mam ten problem i na MyHeritage, gdzie mam drzewo nie daje się tego zrobić. Na razie więc zrobiłem wykres przodków zawierający dwa ubytki przodków za pomocą Ecela (można go zobaczyć na MyHeritage https://www.myheritage.pl/site-40083255 ... siechowice ). Dla dwóch ubytków zawsze jest możliwe takie przemieszczenie elementów, aby dwie pary zrośniętych gałęzi drzewa nie przecinały się ze sobą i z pozostałymi gałęziami. Dla trzech i więcej ubytków nie będzie to możliwe w dwóch wymiarach, czyli na płaskiej kartce, ale mamy przecież trzeci wymiar 3D. Takie przestrzenne drzewo wykonane np. z drutów będzie dawało prawdziwy obraz powiązań genealogicznych. Patrząc na takie drzewo będziemy mogli lepiej zrozumieć sieć powiązań, a więc i przepływ genów od naszych przodków do nas.
Andrzeju, jeśli w między czasie rozwiązałeś jakoś problem wykresu przodków zawierających ubytki, to napisz coś tutaj.

Pozdrawiam, Eugeniusz

: pn 30 sty 2017, 19:56
autor: Majtka_Łukasz
Dobry wieczór,

Używam MyHeritage od jakiegoś czasu i nie znalazłem nic lepszego do 'zarządzania' swoim drzewem.
Bardzo mi odpowiada szata graficzna, mnogość różnych funkcji, dostęp przez smartfona, ale...zaczyna brakować miejsca na członków rodziny w darmowej wersji...Raczej nie będę się decydował na wersję płatną - kilkaset zł rocznie to zdecydowanie za dużo jak na mój gust.

Czy to dobry pomysł aby gałęzie danego drzewa rozbić sobie na kilka osobnych witryn? Czy jest jakiś limit na ilość witryn na jednym koncie przyporządkowanym do jednego użytkownika/adresu e-mail?
Dla przykładu, jedna witryna to odgałęzienie dla rodziny/nazwiska jednego dziadka czy babci i wtedy można limit 'podnieść' do 1000 osób. Wiem, że te rodziny nie będą wtedy widoczne razem ale zawsze to jakiś sposób na zarządzanie większym drzewem za darmo.

Czy ktoś z Państwa używa MyHeritage w ten sposób? Może jakieś porady lub komentarze do takiego podejścia?

Pozdrawiam,
Łukasz