Problemy z MyHeritage
Moderatorzy: elgra, Galinski_Wojciech, maria.j.nie
MyHeritage Ulepszanie zdjęć
Tak, pare dni temu, zrobilem jedno zdjecie na probe i dzialalo.
Pozdrawiam
Tomasz
Pozdrawiam
Tomasz
Re: MyHeritage Ulepszanie zdjęć
Czy Twoje zdjęcia mają wielkość co najmniej 300px? I pamiętaj, że darmowe jest tylko 10 zdjęć (później można założyć nowe konto).Bibi pisze:Próbowałam skorzystać z tej funkcji, ale niestety za każdym razem jak próbuję wgrać zdjęcie pojawia się komunikat o błędzie i spróbowaniu później.
--
Pozdrawiam Paweł
Pozdrawiam Paweł
Re: MyHeritage Ulepszanie zdjęć
Tego nie wiedzialem, ze mozna zrobic tylko 10 zdjec, a zdjecie bylo zrobione telefonem ze starego zdjecia, to rozdzielczosc dosyc duza 1200x1600.
Tomasz
Tomasz
Re: Łączenie drzew
Maciej05 pisze:Hej.
Potrzebuję pomocy, a mianowicie chcemy z kolegą połączyć nasze drzewa, mam pobrany plik GEDCOM obydwu drzew i chcemy je scalić w jedno, i potem wrzucić na stronę Myheritage, obydwoje mamy pakiet podatwowy więc połączenie przez Smart MAtches odpada.
Prosze o pomoc
Jak połączyć dwa drzewa genealogiczne?
Możliwe jest połączenie dwóch drzew genealogicznych za pomocą programu Family Tree Builder w skrócie FTB. Nie zaleca się jednak łączenia dużych drzew genealogicznych, ponieważ zduplikowane informacje muszą zostać usunięte ręcznie i mogą pojawić się niespójności w drzewie genealogicznym.
Oto kolejność czynności:
1. Wykonaj eksport do GEDCOM każdego z drzew (głównego X i dodatkowego Y, które chcesz połączyć z drzewem głównym). Opcję tą znajdziesz w karcie Drzewo > Zarządzaj drzewami > Eksport do GEDCOM.
2. Wykonaj import pliku GEDCOM drzewa głównego X do programu FTB. Opcję tą znajdziesz w pasku menu Plik > Importuj plik GEDCOM.
3. Mając otwarte drzewo X w programie FTB powtórz czynności z punktu 2 w celu importu pliku GEDCOM drzewa Y. Po wybraniu pliku GEDCOM drzewa Y kliknij Dalej i raz jeszcze potwierdź dane klikając Dalej. W kolejnym kroku, w oknie „Konfiguracja”, sekcja „Wynik” należy wybrać opcję „Dołącz do projektu X” > Dalej w celu połączenia obydwu drzew.
Uwaga: Przed połączeniem drzew zaleca się wykonanie kopii zapasowych obydwu projektów w FTB aby w przypadku błędów odtworzyć z nich poprzednie projekty > Plik > Wykonaj kopię zapasową projektu.
4. Po pojawieniu się komunikatu o pomyślnym połączeniu obydwu drzew kliknij Zakończ. Pojawi się okno sprawdzenia duplikatów w połączonych drzewach. Po wybraniu Sprawdź pojawi się okno z informacjami o wszystkich duplikatach i ich ilością. Wybierz przycisk „Zapisz jako plik” w celu późniejszego ręcznego usunięcia wszystkich duplikatów. Plik zapisany zostanie w formacie CSV otwieranym przy pomocy Excela.
5. Po zapisaniu tego pliku w formacie csv (arkusz Excel) można zakończyć proces łączenia dwóch drzew > kliknij Zamknij.
To w zasadzie wszystko jeśli chodzi o łączenie dwóch drzew.
Na koniec raz jeszcze ostrzeżenie co do korzystania z tej funkcji. Jeśli w obydwu łączonych drzewach znajduje się wiele tych samych osób, nie zostaną one połączone stając się duplikatami, które trzeba usuwać ręcznie. Nie zaleca się w takim przypadku łączenia drzew. Lepiej i szybciej otworzyć większe drzewo i ręcznie dodać do niego brakujące rekordy z drugiego mniejszego.
Pozdrawiam - Jan
szukam: Łukasik, Zalewski - Kujawy
szukam: Łukasik, Zalewski - Kujawy
Re: MyHeritage Ulepszanie zdjęć
Tak, wszystkie zdjęcia które próbowałam wrzucić/przesłać mają rozdzielczość 300dpi.pebro pisze:Czy Twoje zdjęcia mają wielkość co najmniej 300px? I pamiętaj, że darmowe jest tylko 10 zdjęć (później można założyć nowe konto).Bibi pisze:Próbowałam skorzystać z tej funkcji, ale niestety za każdym razem jak próbuję wgrać zdjęcie pojawia się komunikat o błędzie i spróbowaniu później.
Dziś próbowałam i znowu nic. Masakra jakaś:(
pozdrawiam
Basia
Re: MyHeritage Ulepszanie zdjęć
U mnie cały czas wszystko działa. Nie zwracałem nawet uwagi na rozdzielczość zdjęcia.Bibi pisze:Tak, wszystkie zdjęcia które próbowałam wrzucić/przesłać mają rozdzielczość 300dpi.
Dziś próbowałam i znowu nic. Masakra jakaś:(
pozdrawiam
Basia
Proszę przesłać mi na priva jedno ze zdjęć, sprawdzę czy u mnie działa. Uwaga: pojemność załączonego pliku max 190 KB - większe nie przejdzie.
Pozdrawiam - Jan
szukam: Łukasik, Zalewski - Kujawy
szukam: Łukasik, Zalewski - Kujawy
Re: MyHeritage Ulepszanie zdjęć
witam w oparciu o jaki program działa funkcja ulepszania zdjęć niestety 10 szt. za free to mało 
Re: MyHeritage Ulepszanie zdjęć
Nie zachęcam do przejścia na ciemną stronę mocy, ale podpowiem, że nowe konta mają możliwość skorzystania z 14-dniowego okresu próbnego, dającego dostęp do wszystkich funkcji myheritage.eljotnes pisze:witam w oparciu o jaki program działa funkcja ulepszania zdjęć niestety 10 szt. za free to mało
Adam
Poszukuję informacji o "urodzonych" Wasilewskich z terenów obecnej Litwy i północnej Białorusi oraz o rodzinie Frost z Pińska.
Poszukuję informacji o "urodzonych" Wasilewskich z terenów obecnej Litwy i północnej Białorusi oraz o rodzinie Frost z Pińska.
-
Gałczyński

- Posty: 89
- Rejestracja: czw 28 lut 2019, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
My Heritage i problem z 2FA, brak dostępu do numeru telefonu
Cześć
Mam problem z MyHeritage i pomyślałem, że być może ktoś już tutaj się z nim zetknął i jakoś przez niego przebrnął.
Otóż włączyłem sobie 2FA na koncie nie przewidując, że amerykańce nie myślą.
Dość niespodziewanie straciłem numer telefonu którego używałem od kilkunastu lat, niby nic, ale nie dla My Heritage. Nie przewidzieli takiej sytuacji.
Udało mi się znaleźć sposób, aby wysłać do nich prośbę o zmianę numeru, jednak od półtora miesiąca i kilku przypomnień nie dostałem żadnej odpowiedzi. Dzisiaj próbowałem się do nich dodzwonić, ale system aby dopuścić mnie do konsultanta wymaga wpisania numeru konta, którego nie znam i nawet nie wiedziałem że jest.
Mam zatem pytanie, czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go przejść?
Pozdrawiam
Andrzej
Mam problem z MyHeritage i pomyślałem, że być może ktoś już tutaj się z nim zetknął i jakoś przez niego przebrnął.
Otóż włączyłem sobie 2FA na koncie nie przewidując, że amerykańce nie myślą.
Udało mi się znaleźć sposób, aby wysłać do nich prośbę o zmianę numeru, jednak od półtora miesiąca i kilku przypomnień nie dostałem żadnej odpowiedzi. Dzisiaj próbowałem się do nich dodzwonić, ale system aby dopuścić mnie do konsultanta wymaga wpisania numeru konta, którego nie znam i nawet nie wiedziałem że jest.
Mam zatem pytanie, czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go przejść?
Pozdrawiam
Andrzej
Pozdrawiam
Andrzej
Andrzej
- Kostkowski

- Posty: 1244
- Rejestracja: czw 14 paź 2010, 18:41
Jak naprawić dostęp do swoich drzew?
Witam wszystkich serdecznie
Dawno temu założyłem kilka drzew, które przejęło myheritage. Potem już na myheritage założyłem kilka drzew. Niegdyś przez nieostrożność straciłem dostęp do wszystkich swoich drzew. Ponieważ do niektórych zaprosiłem kilka osób (np. syna) to zalogowałem się jako oni i zaprosiłem siebie. Do innych zaproszonych telefonowałem z prośbą by oni mnie zaprosili. Tym sposobem nabyłem dostęp do kilku swoich drzew ale ktoś inny (np. syn) widnieje jako założyciel. Do niektórych zaproszonych nie pamiętam kontaktu więc nie do wszystkich drzew odzyskałem dostęp.
Jak naprawić utracony dostęp do pozostałych drzew przeze mnie utworzonych i w których byłem administratorem?
Dawno temu założyłem kilka drzew, które przejęło myheritage. Potem już na myheritage założyłem kilka drzew. Niegdyś przez nieostrożność straciłem dostęp do wszystkich swoich drzew. Ponieważ do niektórych zaprosiłem kilka osób (np. syna) to zalogowałem się jako oni i zaprosiłem siebie. Do innych zaproszonych telefonowałem z prośbą by oni mnie zaprosili. Tym sposobem nabyłem dostęp do kilku swoich drzew ale ktoś inny (np. syn) widnieje jako założyciel. Do niektórych zaproszonych nie pamiętam kontaktu więc nie do wszystkich drzew odzyskałem dostęp.
Jak naprawić utracony dostęp do pozostałych drzew przeze mnie utworzonych i w których byłem administratorem?
Z najlepszymi życzeniami wszelkiej pomyślności
Władysław Edward Kostkowski
Władysław Edward Kostkowski
Jak naprawić dostęp do swoich drzew?
Witam,
Może najprościej będzie stworzyć "nowe" drzewa na nowym koncie? Tutaj można przeczytać jak to można zrobić
https://przodek.pl/genealogia/poradniki ... h-porada-7
Można też poprosić innych o wykonanie i przesłanie kopii innych drzew.
Jeżeli nikt nie ma dostępu do utraconego drzewa to zostaje chyba pomoc kogoś z abonamentem - zakłada drzewo z podanymi przez Pana danymi i ściąga je do siebie. A potem robi kopię i przesyła.
Nie wiem czy pomogłem ale próbowałem;)
Pozdrawiam
Może najprościej będzie stworzyć "nowe" drzewa na nowym koncie? Tutaj można przeczytać jak to można zrobić
https://przodek.pl/genealogia/poradniki ... h-porada-7
Można też poprosić innych o wykonanie i przesłanie kopii innych drzew.
Jeżeli nikt nie ma dostępu do utraconego drzewa to zostaje chyba pomoc kogoś z abonamentem - zakłada drzewo z podanymi przez Pana danymi i ściąga je do siebie. A potem robi kopię i przesyła.
Nie wiem czy pomogłem ale próbowałem;)
Pozdrawiam
Jak naprawić dostęp do swoich drzew?
Witam,
Tworzenie nowych drzew ma sens tylko dla niedużych drzew. W przypadku kilkuset i więcej osób, gdy nie mamy żadnej kopii zapasowej lub pliku Gedcom, mogą być poważne problemy z tworzeniem nowego drzewa.
Moim zdaniem, niemal zawsze istnieje możliwość odzyskania dostępu do swojej witryny, której od dawna nie odwiedzaliśmy. Nie są one przecież usuwane tylko dlatego, że ich założyciel dawno się nie logował. Świadczą o tym podobieństwa do innych drzew z informacją o ich ostatniej aktualizacji 6-10 lat temu.
Nawet w przypadku usunięcia drzewa przez jego założyciela jest szansa na jego odzyskanie jeżeli natychmiast napiszemy do serwisu technicznego. Dlatego, że tworzone są kopie drzew i dopóki nie zostaną one usunięte z serwera, istnieje możliwość odtworzenia drzewa.
Jeżeli zapomnimy hasła korzystamy z przycisku "Nie pamiętasz hasła?" następnie wpisujemy swój adres e-mail i na koniec naciskamy przycisk "Wyślij". Po chwili odbieramy wiadomość mailową umożliwiającą założenie nowego hasła dostępu. Wystarczy kliknąć w nim wyróżniony tekst "Utwórz nowe hasło"
Jeżeli zapomnimy loginu i hasła piszemy do pomocy technicznej - adres support@myheritage.com
Podajemy wszystkie dane jakie pamiętamy np. nazwę drzewa, numer ID, swoje dane osobowe, adres lub numer telefonu jeżeli był podany w drzewie. Jeżeli podane informacje będą wiarygodne istnieje szansa na odzyskanie.
Nawet w przypadku likwidacji adresu e-mail na który zostało założone drzewo, po udowodnieniu że jesteśmy jego założycielem istnieje także szansa uzyskania dostępu. Trzeba jednak w tym przypadku podać stary, nieistniejący już adres e-mail, inne dane jak w przypadku powyżej oraz nowy adres e-mail do którego zostanie przypisana nasza witryna.
Nie rozumiem jednak w jaki sposób mogła inna osoba zostać założycielem drzewa utworzonego przez jego prawdziwego twórcę. Bez oficjalnego przekazania drzewa przez jego założyciela jest to technicznie niemożliwe. Nawet w przypadku śmierci założyciela odzyskanie drzewa przez najbliższych wymaga udowodnienia, że są jego rodziną zmarłego.
Dlatego w przypadku dużych drzew genealogicznych sugeruję przekazać dane logowania swojemu następcy, najlepiej osobie która będzie kontynuować nasze dzieło.
Takie informacje o rodzinie, gromadzone przez wiele lat są zbyt cenne, żeby o ich istnieniu lub utracie, decydował przypadek.
Żeby nie było problemów, róbmy kopie zapasowe lub choćby eksport do gedcom. Dotyczy to także loginów i haseł dostępu do ważnych stron internetowych.
Przechowujmy je nawet na kilku nośnikach, bowiem one także ulegają awariom.
Tworzenie nowych drzew ma sens tylko dla niedużych drzew. W przypadku kilkuset i więcej osób, gdy nie mamy żadnej kopii zapasowej lub pliku Gedcom, mogą być poważne problemy z tworzeniem nowego drzewa.
Moim zdaniem, niemal zawsze istnieje możliwość odzyskania dostępu do swojej witryny, której od dawna nie odwiedzaliśmy. Nie są one przecież usuwane tylko dlatego, że ich założyciel dawno się nie logował. Świadczą o tym podobieństwa do innych drzew z informacją o ich ostatniej aktualizacji 6-10 lat temu.
Nawet w przypadku usunięcia drzewa przez jego założyciela jest szansa na jego odzyskanie jeżeli natychmiast napiszemy do serwisu technicznego. Dlatego, że tworzone są kopie drzew i dopóki nie zostaną one usunięte z serwera, istnieje możliwość odtworzenia drzewa.
Jeżeli zapomnimy hasła korzystamy z przycisku "Nie pamiętasz hasła?" następnie wpisujemy swój adres e-mail i na koniec naciskamy przycisk "Wyślij". Po chwili odbieramy wiadomość mailową umożliwiającą założenie nowego hasła dostępu. Wystarczy kliknąć w nim wyróżniony tekst "Utwórz nowe hasło"
Jeżeli zapomnimy loginu i hasła piszemy do pomocy technicznej - adres support@myheritage.com
Podajemy wszystkie dane jakie pamiętamy np. nazwę drzewa, numer ID, swoje dane osobowe, adres lub numer telefonu jeżeli był podany w drzewie. Jeżeli podane informacje będą wiarygodne istnieje szansa na odzyskanie.
Nawet w przypadku likwidacji adresu e-mail na który zostało założone drzewo, po udowodnieniu że jesteśmy jego założycielem istnieje także szansa uzyskania dostępu. Trzeba jednak w tym przypadku podać stary, nieistniejący już adres e-mail, inne dane jak w przypadku powyżej oraz nowy adres e-mail do którego zostanie przypisana nasza witryna.
Nie rozumiem jednak w jaki sposób mogła inna osoba zostać założycielem drzewa utworzonego przez jego prawdziwego twórcę. Bez oficjalnego przekazania drzewa przez jego założyciela jest to technicznie niemożliwe. Nawet w przypadku śmierci założyciela odzyskanie drzewa przez najbliższych wymaga udowodnienia, że są jego rodziną zmarłego.
Dlatego w przypadku dużych drzew genealogicznych sugeruję przekazać dane logowania swojemu następcy, najlepiej osobie która będzie kontynuować nasze dzieło.
Takie informacje o rodzinie, gromadzone przez wiele lat są zbyt cenne, żeby o ich istnieniu lub utracie, decydował przypadek.
Żeby nie było problemów, róbmy kopie zapasowe lub choćby eksport do gedcom. Dotyczy to także loginów i haseł dostępu do ważnych stron internetowych.
Przechowujmy je nawet na kilku nośnikach, bowiem one także ulegają awariom.
Pozdrawiam - Jan
szukam: Łukasik, Zalewski - Kujawy
szukam: Łukasik, Zalewski - Kujawy
Jak połączyć zdublowane osoby?
Dzień dobry
Jak można połączyć występujące w drzewie zdublowane osoby?
Najlepiej w MyHeritage lub MyHeritage Tree Builder
Za wszelką pomoc z góry dziękuję
Jak można połączyć występujące w drzewie zdublowane osoby?
Najlepiej w MyHeritage lub MyHeritage Tree Builder
Za wszelką pomoc z góry dziękuję
Pozdrawiam
Marcin
Marcin
-
adrian.kaszubski

- Posty: 433
- Rejestracja: czw 28 gru 2017, 18:18
Jak połączyć zdublowane osoby?
Dobry wieczór.
Najprostszym rozwiązaniem jest usunięcie jednej z nich, a tą która zostanie należy połączyć z krewnymi osoby usuniętej.
Jednak tutaj jest haczyk kogo usuniemy i zależy to od zgromadzonych informacji.
Np. Osoba "A" ma rodziców a osoba "B" nie ma (usuwam B).
Osoba "A" ma rodziców ale nie ma partnera i dzieci, a osoba "B" ma partnera i dzieci (usuwam A i łączę B z rodzicami).
Analogicznie postępuję z rodzeństwem.
Oczywiście najpierw sprawdzam zawarte informacje przy osobie, którą chcę usunąć (jeżeli są istotne to przepisuję do osoby, którą chcę zostawić).
I ważne jest to czy dana osoba faktycznie występuje dwa razy. Nie należy tego mylić z tym przypadkiem, kiedy mamy tak zwany ubytek przodków lub z innych powodów dana osoba występuję dwa razy mimo, że dane wprowadzane były tylko raz.
www.fotosik.pl/zdjecie/a87f4a98191435f2
Pozdrawiam.
Najprostszym rozwiązaniem jest usunięcie jednej z nich, a tą która zostanie należy połączyć z krewnymi osoby usuniętej.
Jednak tutaj jest haczyk kogo usuniemy i zależy to od zgromadzonych informacji.
Np. Osoba "A" ma rodziców a osoba "B" nie ma (usuwam B).
Osoba "A" ma rodziców ale nie ma partnera i dzieci, a osoba "B" ma partnera i dzieci (usuwam A i łączę B z rodzicami).
Analogicznie postępuję z rodzeństwem.
Oczywiście najpierw sprawdzam zawarte informacje przy osobie, którą chcę usunąć (jeżeli są istotne to przepisuję do osoby, którą chcę zostawić).
I ważne jest to czy dana osoba faktycznie występuje dwa razy. Nie należy tego mylić z tym przypadkiem, kiedy mamy tak zwany ubytek przodków lub z innych powodów dana osoba występuję dwa razy mimo, że dane wprowadzane były tylko raz.
www.fotosik.pl/zdjecie/a87f4a98191435f2
Pozdrawiam.
Adrian
Re: Drzewo w formie plakatu
Spróbuj kliknąć Odśwież.bespak pisze:Czyżby myheritage uniemożliwił bezpłatny eksport drzewa do pliku GEDCOM?Mielczarek_Seweryn pisze:Dziękuję panu Grzegorzowi pani Krystynie
Ile się czeka na gedcom na myheritage
Czekam kilka godzin i nic mam taką informację
Trwa generowanie Twojego elementu GEDCOM. Na ogół trwa to kilka minut.
Po jego wygenerowaniu otrzymasz wiadomość e-mail z odnośnikiem, umożliwiającym jego wyświetlenie.
Pozdrawiam
Seweryn Mielczarek
Pozdrawiam
Mateusz
A może podany dres mejlowy jest niepoprawny i wysyła gdzieś w kosmos?
U mnie to trwa ze 2 minuty.
Pozdrawiam
Zdzisław Stępień