Strona 41 z 44
Re: Drzewo w formie plakatu
: wt 14 lis 2023, 08:56
autor: bkalafat
Czy ktoś mając co najmniej 2 drzewa na jednym swoim koncie usuwając drzewo "główne" utracił dostęp do oglądania drzew osób które go zaprosiły do ich drzew? Jak to działa?
Re: Logowanie problem
: pn 20 lis 2023, 15:55
autor: pebro
Irek_Bartkowski pisze:Witam
Po 5 dniach przyszedł e-mail i udało się zmienić hasło.
Szczęśliwiec
U mnie minęło 2 tygodnie i nic. Program FTB też leży, Support nie odpowiada.
Wiele osób ma takie problemy
blog i nic w tej sprawie nie robią. Już wiem, że nigdy nie zapłacę za MyHeritage. Taki sposób działania to jest TRAGEDIA!
Re: Logowanie problem
: pn 20 lis 2023, 17:51
autor: Zofia_Gonet_Antoniszyn
Widzę, że nie tylko ja mam takie problemy...
Od kilku dni nie mogę zalogować się, co mnie strasznie denerwuje, e-maila też nie widać, a tyle pieniędzy płacimy za korzystanie z MH - powinni nam przesunąć terminy wnoszenia opłat, a przede wszystkim zrobić coś z tym problemem!!!
Pozdrawiam Wszystkich zniecierpliwionych!
ZosiaA
Re: Logowanie problem
: pn 20 lis 2023, 19:48
autor: HKCiszewska
U mnie również są problemy z logowaniem. Cały czas jest komunikat, że hasło straciło ważność. Piszę maile i żadnej odpowiedzi. Nie mam pojęcia co zrobić a mam abonament jeszcze ważny 2 lata .Pozdrawiam Halina
Re: Logowanie problem
: pn 20 lis 2023, 20:37
autor: pen60
Witam,
Ja też mam ten sam problem. Moje hasło straciło ważność. Piszą że wysłali na maila informacje jak ustawić
nowe hasło. Od dwóch tygodni nic do mnie nie doszło. Codziennie minimum pięć razy przypominam się.
Nie ma efektu. To jakiś skandal, lekceważenie wszystkich.
Pozdrawiam
Marek
Re: Logowanie problem
: pn 20 lis 2023, 21:21
autor: Heropolitanska_Izabela
Ze swojej strony MyHeritage trzeba wysłać maila do Obsługi klienta. Po ok. 1,5 tygodniu oczekiwania dostałam odpowiedź, żebym spróbowała się ponownie zalogować. Nic to nie dało (a może dało). Ale po ok. 10 min. otrzymałam kolejnego maila (zapisany został w Społeczności), w którym został podany sposób zmiany hasła. Ten mail miał informację, że jest ważny tylko 30 min. Ale się udało i mój MyHeritage jest już czynny. Samo klikanie, nawet wielokrotne, w OK, że hasło straciło ważność i MyHeritage wysłał Ci kolejnego maila nic nie daje. Przynajmniej w moim przypadku.
Re: Logowanie problem
: pn 20 lis 2023, 21:27
autor: HKCiszewska
Też dostałam wiadomość ,że co wysłali ale jakoś nic nie doszło .Piszę do nich bez odzewu.Pozdrawiam Halina
Re: Logowanie problem
: pn 20 lis 2023, 21:47
autor: Heropolitanska_Izabela
Ale proszę zrobić tak jak napisałam. Wysłać poprzez formularz odrębnego maila informującego, że nie docierają żadne wiadomości od nich. Wtedy dostałam odpowiedź i kolejnego maila informującego jak zmienić hasło.
Re: Logowanie problem
: pn 20 lis 2023, 23:00
autor: HKCiszewska
Wysłałam przez formularz maila i czekam już tydzień-bez odzewu .Tylko się zastanawiam jakim cudem moje hasło straciło ważność ? To jest ciekawostka? Pozdrawiam Halina
Re: Logowanie problem
: pn 20 lis 2023, 23:51
autor: Zdzirek
NIc nowego nie napiszę ale mam ten sam problem. I już do nich napisałem. Ciekawe czy znowu zadzwoni do mnie w przyszłym roku sprzedawca z akcją sprzedaży? Automatyczne odnawianie miałem wyłączone ale chyba trzeba będzie to jeszcze sprawdzić po odzyskaniu dostępu do konta. Łączę się w bólu
Irek Stępień
Re: Logowanie problem
: wt 21 lis 2023, 09:08
autor: Wojtek_W
HKCiszewska pisze:Wysłałam przez formularz maila i czekam już tydzień-bez odzewu .Tylko się zastanawiam jakim cudem moje hasło straciło ważność ? To jest ciekawostka? Pozdrawiam Halina
Hasła zresetowali. Najszybciej reagują na wiadomości wysłane przez messenger.
Re: Logowanie problem
: wt 21 lis 2023, 10:04
autor: Pieczątkiewicz_Krzysztof
U mnie to samo. Drugi tydzień czekam, było identycznie jak u Hipolitańskiej. Oczywiście nie zdążyłem z tymi 30 minutami. Prawie pół godziny rozmawiałem telefonicznie, pan Aaron obiecał ponad tydzień temu, że "wkrótce" dostanę maila z instrukcją zmiany hasła. Dostałem, ale link nie działa! Następne monity nic nie dają.
Tragedia.
Krzysztof_Pieczątkiewicz
Re: Logowanie problem
: wt 21 lis 2023, 10:41
autor: Heropolitanska_Izabela
Do pana Pieczątkiewicza
Rozumiem, że pisząc "Hipolitańska" miał Pan na myśli mnie. Muszę przyznać, że jest to bardzo śmieszne przejęzyczenie. Ubawiłam się. Do tej pory się nie spotkałam. Ale moja krewna Leonilla, prawie 72 lata temu pisała w liście, że jakaś dama wołała do niej "pani Hipotańska". Też zabawnie. Serdecznie pozdrawiam Izabela Heropolitańska
Re: Logowanie problem
: wt 21 lis 2023, 13:46
autor: Czerwik_Ryszard
Od kilku dni mam problem z otrzymaniem maila z MyHeritage z informacją jak zmienić hasło. Zgłaszałem tę usterkę kilkakrotnie przez formularz kontaktowy.
Dotyczy to nie tylko naszego kraju ale i USA.
Czekam na naprawę.
Pozdrawiam.
Właśnie otrzymałem maila na który czekałem kilka dni ( u mnie przesłano go na konto pocztowe odebranych wiadomości do folderu Społeczności ) Ustawiłem nowe hasło i mogę się zalogować na stronę w MyHeritage.
Jeszcze raz przesyłam pozdrowienia dla szanownych forumowiczów.
Re: Logowanie problem
: wt 21 lis 2023, 21:08
autor: Natalia_Karakola
Pieczątkiewicz_Krzysztof pisze:U mnie to samo. Drugi tydzień czekam, było identycznie jak u Hipolitańskiej. Oczywiście nie zdążyłem z tymi 30 minutami. Prawie pół godziny rozmawiałem telefonicznie, pan Aaron obiecał ponad tydzień temu, że "wkrótce" dostanę maila z instrukcją zmiany hasła. Dostałem, ale link nie działa! Następne monity nic nie dają.
Tragedia.
Krzysztof_Pieczątkiewicz
Dzień dobry! Również należę do grona osób, które straciły dostęp do konta MyHeritage. Jako, że nie nadchodziły żadne maile z instrukcjami jak ustawić nowe hasło, napisałam wiadomość do supportu i po tej akcji e-mail nadszedł. Niestety instrukcja, jaka nadeszła, zawiera odnośnik (na pomarańczowym polu), który jest nieaktywny. Wydaje mi się, że jest to problem, o którym i Pan wspomniał. Nadeszły jeszcze trzy takie e-maile, nestety, wszystkie z nieaktywnym odnośnikiem dot. ustawienia nowego hasła (nie da się ustawić kursoru i kliknąć). Wiadomość tę sprawdzałam zarówno na laptopie, jak i na urządzeniach mobilnych.
Czy ktoś jeszcze spotkał się z taką sytuacją albo też mają na nią rozwiązanie?