Strona 7 z 18
: pn 25 cze 2012, 08:34
autor: wołczuch
Wypowiedź wcześniejsza zmoblizowała osobę kierującą CHR do wpisania mikrofilmów, które przyszły.
Jakieś 3 tygodnie moje mikrofilmy miały status
"shipped" 
: wt 26 cze 2012, 15:09
autor: mwpch
Do @radicalman
Pozwolę sobie zadać zasadnicze pytanie. Czy ograniczenia zaistniałej sytuacji będa skompensowane np. wydłużeniem okresu wypożyczenia mikrofilmu?
Mam kilka rolek, których termin wypożyczenia mija w połowie lipca. Zakładałem, że do tego czasu spokojnie skończę ich przegląd. Obecnie w ogóle nie jestem w stanie korzystać z tak okrojonej dostępności CHR. Jeśli sytuacja się przedłuży stracę szansę na dokończenie prac (a na przedłużanie wypożyczenia mnie nie stać - i nie wiedziałbym powodu). Co dla mnie dodatkowo istotne, właśnie w połowie lipca jadę na 3 tygodniowy urlop i boję się, że jak wrócę to po tych mikrofilmach pozostanie tylko wspomnienie.
Na co w tej sytuacji mogę liczyć?
Pozdrawiam, Marek.
: wt 26 cze 2012, 20:57
autor: Lintner
Witam czy do CHR można się w jakiś sposub dodzwonić?
: pt 06 lip 2012, 13:47
autor: Łopiński_Jacek
Witam

Status mojego mikrofilmu to
"Executed".
Czy to oznacza, że dotarł do Centrum we Wrocławiu?
Pozdrawiam serdecznie

Jacek Łopiński
: pt 06 lip 2012, 14:12
autor: wołczuch
Na liście Recent Orders za kolumną Status proszę nacisnać View
Tam w tej podstronie na dole powinno pisać
Received (Otrzymane)
(Return Date: ...., 2012)
: pt 06 lip 2012, 15:01
autor: Łopiński_Jacek
Tak, rzeczywiście.
Czyli oznacza, że mogę z niego skorzystać.
W jaki sposób najkorzystniej zarezerwować czytnik?
Pozdrawiam serdecznie

Jacek Łopiński
: pt 06 lip 2012, 17:34
autor: wołczuch
Musi Pan monitorować stronę
https://www.google.com/calendar/embed?s ... ope/Warsaw
Jak jest wolne miejsce i Panu pasuje, trzeba dzwonić lub wysłać maila wroclaw(at)mormoni.pl i patrzeć czy Pana inicjały się pojawią w danym dniu.
: pt 06 lip 2012, 18:31
autor: Łopiński_Jacek
Tak, tylko już w tej chwili planuję sobie pobyt we Wrocławiu na przełomie lipca/ sierpnia.
Wolałbym zaplanować wizytę w CHR z wyprzedzeniem,
a nie w momencie gdy będzie wolny czytnik.
Czy jest taka możliwość?
Pozdrawiam serdecznie

Jacek łopiński, Szczecinek
: sob 07 lip 2012, 14:27
autor: wołczuch
Dopóki sytuacja obsady Centrum się nie ustabilizuje, będzie to trochę trudne...
Jak widać w tym tygodniu CHR było otwarte 2 dni w tygodniu, a w poprzednim 1 dzień.
: sob 07 lip 2012, 14:45
autor: Łopiński_Jacek
Rozumiem utrudnienie.
Problem jednak w tym, że jeżeli będę obserwował i liczył, że może będzie jakieś wolne miejsce, to mogę w ciągu 90 dni się nie doczekać, a nawet gdy zauważę to w ostatniej chwili, to nie zdążę dojechać.
Z przyczyn rodzinnych teki wyjazd muszę sobie zaplanować.
Dlatego też moje pytanie, czy można zarezerwować sobie czytnik z wyprzedzeniem przynajmniej tygodniowym?
Pozdrawiam serdecznie

Jacek Łopiński, Szczecinek
: sob 07 lip 2012, 20:44
autor: mwpch
W normalnej sytuacji nawet miesięcznym wyprzedzeniem. Z powodów personalnych CHR działa w trybie awaryjnym - słyszałem, że sytuacja ma wrócić do normy w przyszłym tygodniu (ale...). Wówczas będzie dużo czasu na rezerwację. Poza tym od pewnego czasu w użyciu jest 5 czytników, i jeszcze jeden awaryjny, więc długich kolejek być nie powinno.
Sytuacja jest nadzwyczajna, ale mam nadzieję chwilowa. Proszę cierpliwie sprawdzać kalendarz rezerwacji:
https://www.google.com/calendar/embed?s ... ssionid=OK
Marek
: pn 06 sie 2012, 14:47
autor: wołczuch
Od 11 sierpnia do 3 września przerwa urlopowa w CHR
: pt 17 sie 2012, 14:04
autor: Łopiński_Jacek
Co oznacza
"backordered" w statusie zamówionego mikrofilmu?
Pozdrawiam serdecznie

Jacek Łopiński, Szczecinek
: pt 17 sie 2012, 14:33
autor: Marynicz_Marcin
back - powrót,
order - zamawiać, więc ordered to zamówiony (w czasie przeszłym).
odesłanie zamówionego?
: pt 17 sie 2012, 18:26
autor: Staporek_Kamil
Na stronie Familysearch znajduje sie słowniczek co ważniejszych terminów okreslających aktualny status zamówionego filmu
"Backordered. This status is set when we are in the process of making a copy of the film
prior to shipment. This process may take up to 90 days before the film is ready to be
shipped. A track status update email is sent notifying the patron of the delay"