Prośba o przetłumaczenie dokumentu notarialnego z 1905 r.

Tłumaczenia dokumentów pisanych po niemiecku, proszę sprawdzić Jak napisać prośbę o tłumaczenie metryki oraz Pomoce w tłumaczeniu..

Moderatorzy: elgra, Galinski_Wojciech, maria.j.nie

Zabicki

Sympatyk

Post autor: Zabicki »

Witam wszystkich!

Bardzo proszę o pomoc w przetłumaczeniu dokumentu, który został sporządzony przez notariusza Jana Mottego w Grodzisku (Graetz) w roku 1905.
Osoby, które w tym dokumencie się pojawiają, to:
Jan Nepomucen Żabicki, Eufrozyna Böhnisch z domu Żabicka, Roman Żabicki, Casimir Żabicki, Marianna Żabicka oraz Edmund Żabicki.

Strona 1 znajduje się tu: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9d1 ... f48b3.html

Strona 2 i 3 znajduje się tu: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/359 ... baa3a.html

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
Piotr Żabicki
Malgonia

Sympatyk
Adept

Post autor: Malgonia »

Witaj Piotrze!
Nie jestem prawnikiem, wiec moje tlumaczenie pewnie nie bedzie optymalne, nie moge rowniez przetlumaczyc 2 i 3 strony - sa za male a po powiekszeniu pismo jest baaardzo rozmazane (moze uda Ci sie te strony wstawic pojedynczo i wtedy bede wieksze).

W ksiedze wieczystej dotyczacej dzialek Nr. 294, 391 i 710/711 w Grodzisku wymieniony jest w punktach 1, 2 i 13 III-go akapitu(?) Jan Nepomucen Zabicki i jego spadek po rodzicach wysokosci 2500 Marek + odsetki. Wierzyciel zostal moca wyroku tutejszego sadu administracyjnego z dnie 20.4.1903 r. uznany za zmarlego a jako jego spadkobiercy uznane zostalo, na podstawie wyroku tegoz sadu z dnia 8.7.1903 akta 4 IX 93/03, jego rodzenstwo a mianowicie:
1. podpisana Eufrozyna Böhmisch, urodzona Zabicka, wdowa zamieszkala w Annen pod Dortmundem;
2. podpisany Roman Zabicki, urzednik (stopnia nie doczatalam) krolewskiej policji zamieszkaly w .... pod Berlinem przy ulicy ... Nr.13;
3. podpisany gospodarz wiejski Casimir (Kazimierz) Zabicki mieszkajacy w Grodzisku;
4. podpisana Marianna Zabicka, niezamezna, mieszkajaca w Grodzisku;