Tłumaczenie aktu ślubu Olszewski-Zaborowska Gralewo 1801 OK

Tłumaczenia dokumentów napisanych w łacinie, proszę sprawdzić Jak napisać prośbę o tłumaczenie metryki

Moderatorzy: maria.j.nie, elgra, Galinski_Wojciech

KrzysztofWarzyszek

Sympatyk

Tłumaczenie aktu ślubu Olszewski-Zaborowska Gralewo 1801 OK

Post autor: KrzysztofWarzyszek »

Dzień dobry,

prosiłbym o pomoc w poprawieniu mojego tłumaczenia poniższego aktu ślubu z parafii Gralewo zawartego między Stanisławem Olszewskim i Małgorzatą Zaborowską. Jestem samoukiem ale nie wszystko jest dla mnie zrozumiałe:

15 lutego 1801 r. zawarto małżeństwo między szlachetnym Stanisławem Olszewskim po szlachetnym Józefie, niepewnego imienia, Olszewskim i Mariannie Orłowskiej, prawowitych małżonków syn, wdowcem po szlachetnej Katarzynie Mięszkowskiej, porzuconym (??) z Karwowa, tutejszej parafii, mającym 54 lata i szlachetną Małgorzatą Zaborowską, po szlachetnych Michale Zaborowskim i Kunegundzie Charzyńskiej, prawowitych małżonków córka, panna mająca 36 lat, pochodząca ze wsi Zaborowo, [tu zaczynają się schody]

To ostatni akt na lewej karcie i pierwszy na prawej:

https://zapodaj.net/upload

Z góry dziękuję za pomoc!

Pozdrawiam,
Krzysztof
Ostatnio zmieniony wt 18 mar 2025, 08:35 przez KrzysztofWarzyszek, łącznie zmieniany 1 raz.
KrzysztofWarzyszek

Sympatyk

Tłumaczenie aktu ślubu, Olszewski i Zaborowska, Gralewo 1801

Post autor: KrzysztofWarzyszek »

Przez przypadek podałem zły link do dokumentu. Poniżej podaję właściwy:

https://zapodaj.net/plik-cWL474pV90

Pozdrawiam,
Krzysztof
Andrzej75

Sympatyk

Post autor: Andrzej75 »

Wieś Zaborowo i Karwowo