Struktura katalogów na FamilySearch
: śr 02 paź 2013, 20:28
Chciałbym zapytać w jaki sposób powinna według was wyglądać struktura katalogów ze skanami na FamilySearch. Jakie powinny być poziomy, żeby polski poszukiwacz szybko trafił do celu.
Czyli np.
1. Województwo czy nazwa archiwum ?
2. Rodzaj urzędu: wyznanie + wezwanie (jeśli konieczne) lub cywilne
3. Miejscowość (+powiat w nawiasie)
4. Rodzaj aktu (U/M/Z, allegata)
5. Zakres dat
Według mnie numer zespołu i sygnatura z archiwum, które jest dysponentem oryginałów (tak jak na szukajwarchiwach) są zbędne, ale może ktoś uważa inaczej, więc pytam.
Wnioski prześlę do FamilySearch.
Pozdrawiam,
Radek Zań
Czyli np.
1. Województwo czy nazwa archiwum ?
2. Rodzaj urzędu: wyznanie + wezwanie (jeśli konieczne) lub cywilne
3. Miejscowość (+powiat w nawiasie)
4. Rodzaj aktu (U/M/Z, allegata)
5. Zakres dat
Według mnie numer zespołu i sygnatura z archiwum, które jest dysponentem oryginałów (tak jak na szukajwarchiwach) są zbędne, ale może ktoś uważa inaczej, więc pytam.
Wnioski prześlę do FamilySearch.
Pozdrawiam,
Radek Zań