Akta urodzenia Lwów połowa XIX wieku
Moderatorzy: maria.j.nie, elgra, Galinski_Wojciech
- dorocik133

Akta urodzenia Lwów połowa XIX wieku
Witam!
Jestem początkująca w temacie szukania metryk we Lwowie i stąd moje pytanie. W zasobach AGAD są akta parafii lwowskich, ale praktycznie w żadnej z nich nie ma aktów urodzenia z lat 1848 - 1865, a te właśnie najbardziej mnie interesują. Czy to oznacza, że w ogóle nie ma dostępu do tych ksiąg? Czy może trzeba szukać gdzie indziej? W parafii św. Andrzeja znalazłam interesujący mnie akt ślubu, jakże dla mnie cenny, a teraz chciałabym poznać rodzeństwo mojego pradziadka, bo na pewno takowe było.
Interesowałyby mnie jeszcze księgi z początku XIX wieku, ale tych także brak na stronie AGAD.
Jestem początkująca w temacie szukania metryk we Lwowie i stąd moje pytanie. W zasobach AGAD są akta parafii lwowskich, ale praktycznie w żadnej z nich nie ma aktów urodzenia z lat 1848 - 1865, a te właśnie najbardziej mnie interesują. Czy to oznacza, że w ogóle nie ma dostępu do tych ksiąg? Czy może trzeba szukać gdzie indziej? W parafii św. Andrzeja znalazłam interesujący mnie akt ślubu, jakże dla mnie cenny, a teraz chciałabym poznać rodzeństwo mojego pradziadka, bo na pewno takowe było.
Interesowałyby mnie jeszcze księgi z początku XIX wieku, ale tych także brak na stronie AGAD.
Pozdrawiam
Dorota
Dorota
-
Magdalena_Smolska

- dorocik133

Witam!
Właśnie o to chodzi, że nie wiem. Ślub rodziców znalazłam w parafii św. Andrzeja, ale to oczywiście nie oznacza, że tam rodziły się dzieci. Wiem jedynie, że mój bezpośredni praprzodek przyszedł na świat 1848-1849, bo zmarł w 1899 w wieku 40 lat. W akcie zgonu jest info, że urodzony we Lwowie, ale już parafia nie podana. A co to jest CDIAL, bo z takim skrótem się nie spotkałam? I czy jeszcze jest coś on line, czy wszystko w Archiwach?