Brak miejscowości gdzie szukać
Moderatorzy: maria.j.nie, elgra, Galinski_Wojciech
- olgaprzyjemska

Dzień dobry,
Jestem nowa w temacie poszukiwania przodków, znalazłam informację, na której widnieje miejsce urodzenia mojej pra pra babci, niestety nie ma go w Waszej bazie. Czy to oznacza, że jeszcze nie została zaindeksowana, czy może nie ma nic na jej temat? Chodzi o miejscowość WIELGIE pow Lipno, kujawsko pomorskie.
Pytanie dodatkowe - jest coś takiego jak family search, można tam kupić dostęp do ksiąg metrykalnych, czy wiecie jak to działa i jakim sposobem, księgi z Białorusi mogą być w Stanach z okresu 1911r?
Pozdrawiam serdecznie
Jestem nowa w temacie poszukiwania przodków, znalazłam informację, na której widnieje miejsce urodzenia mojej pra pra babci, niestety nie ma go w Waszej bazie. Czy to oznacza, że jeszcze nie została zaindeksowana, czy może nie ma nic na jej temat? Chodzi o miejscowość WIELGIE pow Lipno, kujawsko pomorskie.
Pytanie dodatkowe - jest coś takiego jak family search, można tam kupić dostęp do ksiąg metrykalnych, czy wiecie jak to działa i jakim sposobem, księgi z Białorusi mogą być w Stanach z okresu 1911r?
Pozdrawiam serdecznie
Miejscowość Wielgie znajdziesz w genealogiawarchiwach
https://www.genealogiawarchiwach.pl/#qu ... ents=false
Pozdrawiam
Danuta
https://www.genealogiawarchiwach.pl/#qu ... ents=false
Pozdrawiam
Danuta
Pozdrawiam
Danuta
Danuta
- olgaprzyjemska

- olgaprzyjemska

Czy możliwe, że w roku 1885 kogoś mogli pominąć w wpisaniu w księgę? Mam dokładną datę urodzenia i miejscowość (z dowodu osobistego) jednak nie ma jej w tych księgach. Biorę pod uwagę ewentualność taką, że babcia zmyśliła sobie taką miejscowość urodzenia po wojnie po ponownym wyrabianiu dokumentów 
-
MonikaMaru

Może trzeba sprawdzić lata przed 1885. Czasami kobiety lubiły się odmłodzić przy ponownym wyrabianiu dokumentów. Czy pra..babcia miała rodzeństwo i gdzie urodzili się? Też w Wielgiem?
Pozdrawiam,
Monika
Pozdrawiam,
Monika
Pozdrawiam,
Monika
Monika
-