MyHeritage i pieniądze

Wszystkie sprawy związane z naszą pasją, w tym: FAQ - często zadawane pytania

Moderatorzy: elgra, Galinski_Wojciech, maria.j.nie

Awatar użytkownika
IrminaWiderska

Sympatyk
Posty: 64
Rejestracja: wt 02 cze 2015, 15:19
Kontakt:

MyHeritage i pieniądze

Post autor: IrminaWiderska »

Witam,
Chciałam się z Wami podzielić, ale i ostrzec przed sytuacją jaka mnie spotkała dziś.
Otórz jak rano otworzyłam skrzynkę mailową otrzymałam informację, że MyHeritage pobrało z mojego konta 150 euro i przedłużyło automatycznie umowę na PremiumPlus na kolejny rok.
Ok, rok temu dzwonili do mnie i zgodziłam się na rok PremiumPlus, ale to tyle. Od razu napisałam do nich maila by anulowali tranzakcję i zwrócili pieniądze. Później dzwoniłam wiele razy i za każdym razem prosili mnie o te same dane i mówili, że oddzwonią. Czekałam prawie cały dzień na telefon i nikt nie dzwonił. Zadzwoniłam więc kolejny raz i najpierw Pani mi powiedziała oburzona, że dlaczego żądam zwrotu oieniędzy, że przecież miałam cały rok by zrezygnować zautomatycznego przedłużenia umowy. Dodam, że nawet mnie nie poinformowali wcześniej, że kończy się rok PremiumPlus i że np dziś zostanie ona automatycznie przedłużona itp. W każdym razie powiedziano mi sarkastycznie bym cieszyła się przez kolejny rok MyHeritage bo pieniędzy mi nie zwrócą. Rozłączyli się, więc zadzwoniłam znowu i ponownie zażądałam anulowania tej opcji PremiumPlus na kolejny rok i zwrotu pieniędzy. Najpierw zgodzili się na zwrot 30%, później na zwrot 50%. Czytam jednak europejskie prawo konsumenta i tam jest napisane, że powinni mnie poinformować uprzednio o przedłużeniu umowy i że og9lnie mogę żądać zwrotu pieniędzy za ową usługę a oni są zmuszeni na 100% zwrot. Walczę więc dalej!
Piszę to ku przestrodze, by nkkt z Was nie znalazł się w takiej sytuacji. A może jest ktoś wśód Was, komu udało się otrzymać 100% zwrotu pieniędzy od MyHeritage i może mi podpowiedzieć jak dalej działać.
Dziękuję
Irmina
kola16

Sympatyk
Nowicjusz
Posty: 524
Rejestracja: pt 11 lis 2011, 21:05

MyHeritage i pieniądze

Post autor: kola16 »

Ja miałem z kolei tak że pewnego dnia sobie coś tam wpisywałem i nagle wszystko zablokowane! co chwile wyskakuje komunikat że nie jestem pełnoletni, mam wypełnić formularz i oni oddzwonią....formularz wypełniałem ze 100 razy(zablokowane są po prostu wszystkie funkcje na stronie) i od kilku miesięcy cisza. Pisałem maile ale bez skutku. Śmiech na sali. Nie mogę nawet zobaczyć swojego drzewa ani go przesłać do FTB.
pozdrawiam
Mikołaj Korgol-Sowiński

Poszukuję informacji na temat Angeli Życkiej, urodzonej ok 1798 w Wilnie c. Józefa i Marianny z Gicewiczów
Sroczyński_Włodzimierz

Członek PTG
Nowicjusz
Posty: 35480
Rejestracja: czw 09 paź 2008, 09:17
Lokalizacja: Warszawa

MyHeritage i pieniądze

Post autor: Sroczyński_Włodzimierz »

z karty? to chyba możesz nie uznać transakcji i już
Bez PW. Korespondencja poprzez maila:
https://genealodzy.pl/index.php?module= ... 3odzimierz
T0masz_0

Sympatyk
Posty: 199
Rejestracja: czw 07 lip 2011, 12:07

Re: MyHeritage i pieniądze

Post autor: T0masz_0 »

IrminaWiderska pisze: Czytam jednak europejskie prawo konsumenta i tam jest napisane, że powinni mnie poinformować uprzednio o przedłużeniu umowy i że og9lnie mogę żądać zwrotu pieniędzy za ową usługę a oni są zmuszeni na 100% zwrot. Walczę więc dalej!
Piszę to ku przestrodze, by nkkt z Was nie znalazł się w takiej sytuacji. A może jest ktoś wśód Was, komu udało się otrzymać 100% zwrotu pieniędzy od MyHeritage i może mi podpowiedzieć jak dalej działać.
Dziękuję
Irmina
Zapytaj w banku czy możesz reklamować taką transakcję.

Banki mają chyba jakieś procedury na anulowanie nieautoryzowanych transakcji z kart płatniczych.

Tomek
Awatar użytkownika
Alinka

Sympatyk
Ekspert
Posty: 82
Rejestracja: śr 09 mar 2016, 04:02

Re: MyHeritage i pieniądze

Post autor: Alinka »

kola16 pisze:Ja miałem z kolei tak że pewnego dnia sobie coś tam wpisywałem i nagle wszystko zablokowane! co chwile wyskakuje komunikat że nie jestem pełnoletni, mam wypełnić formularz i oni oddzwonią....formularz wypełniałem ze 100 razy(zablokowane są po prostu wszystkie funkcje na stronie) i od kilku miesięcy cisza. Pisałem maile ale bez skutku. Śmiech na sali. Nie mogę nawet zobaczyć swojego drzewa ani go przesłać do FTB.
Witam mam to samo ..............ja korzystam z innego komputera i tam wszystko jest ok. Juz nawet przestalam do nich pisac bo niewiele to daje. Weszlam na moje drzewo z innego komputera i jakos to funkcjonuje. Mysle ze ta sprawa ma zwiazek z plikiem GEDCOM. Mnie sie tak porobilo jak troche tam popracowalam. Wywalilam ten program ale blokada trzyma. Pozdrawiam Alina.
qufel

Sympatyk
Posty: 278
Rejestracja: pn 04 gru 2006, 16:34
Lokalizacja: Busko Zdrój

Re: MyHeritage i pieniądze

Post autor: qufel »

Dobrze jest korzystać z wirtualnej karty. Ja taką posiadam, jeśli muszę dokonać jakiejś niepewnej płatności, to przelewam na nią odpowiednią kwotę, i dopiero wtedy podaję dane karty. Bank nigdy nie pobierze więcej niż jest na tej karcie.
Darek Klepka - Busko Zdrój
Szukam kontaktu z osobami noszącymi nazwisko Sztefko lub Stefko, oraz Brzezińskich z Gostynina.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ja i Genealogia, wymiana doświadczeń”