Poszukuję informacji o rodzinie Śliczniak

Tablica ogłoszeń, pomoc w poszukiwaniu osób i rodzin; Poszukuję NazwiskaMoje konto” - „Moje nazwiska ” ; w tytule tematu proszę napisać "nazwisko i imię" lub "nazwiska i imiona" poszukiwanych osób, rodzin

Moderatorzy: maria.j.nie, elgra, Galinski_Wojciech

talarek17
Nowicjusz

Post autor: talarek17 »

jestem laikiem dlatego proszę na tym forum o pomoc dla was to proste dla mnie magia.Chodzi o wszystko co dotyczy nazwiska ŚLICZNIAK.
Prosze miłośników i pasjonatów genealogi o rozświetlenie tego tematu,
wszystkim bardzo dziękuje i pozdrawiam
Awatar użytkownika
Virg@

Sympatyk

O nazwisku Śliczniak - odpowiedż na prośbę

Post autor: Virg@ »

O frekwencja i rozmieszczeniu geograficznym nazwiska w Polsce

Śliczniak należy w Polsce do nazwisk rzadkich, które Jarosław Maciej Zawadzki obejmuje przedziałem od 31 do 900 osób (Zawadzki J. M., 1000 najpopularniejszych nazwisk w Polsce, Świat Książki, Warszawa 2002, s. 31).

O frekwencji i rozmieszczeniu geograficznym nazwiska Śliczniak w Polsce dowiesz się więcej:

1. Z internetowej wersji "Słownika nazwisk współcześnie w Polsce używanych" pod red. prof. Kazimierza Rymuta, wydanego w wersji tradycyjnej przez Instytut Języka Polskiego PAN w Krakowie – zamieszczonej na stronie serwisu heraldyczno-genealogicznego Ośrodka Dokumentacji Wychodźstwa Polskiego w Pułtusku.
Uwaga:
Po wybraniu w menu zakładki „Słownik nazwisk”, na nowej stronie, wprowadź interesujące Cię nazwisko i kliknij SZUKAJ.
Z tabeli wynikowej wybierz dane dotyczące nazwiska z kolumny „Rozmieszczenie” albo cały wiersz i przekopiuj do okienka: ”Podaj dane o jednym nazwisku” skryptu rysującego mapę Polski na podstawie „Słownika…” prof. Kazimierza Rymuta, zamieszczonego na stronach wortalu „GenPol”.
Uzyskasz w ten sposób dane o występowaniu nazwiska w Polsce na początku lat 90. XX wieku (w poszczególnych województwach sprzed 1988 roku) w układzie tabelarycznym oraz obraz graficzny (mapa Polski).