Narzędzie do przechowywania dokumentów/aktów/zdjęć

Wszystkie sprawy związane z naszą pasją, w tym: FAQ - często zadawane pytania

Moderatorzy: elgra, Galinski_Wojciech, maria.j.nie

adriangrabowski4

Sympatyk

Narzędzie do przechowywania dokumentów/aktów/zdjęć

Post autor: adriangrabowski4 »

Witajcie.

Swoją przygodę genealogiczną prowadzę kilka miesięcy. Materiały takie jak zdjęcia, skany dokumentów, aktów, metryk przechowuję w drzewie genealogicznym postawionym na webtrees oraz dodatkowo na dysku google podzielonym na odpowiednie katalogi.

Problemem jest to, że w tych platformach trudno jest katalogować te materiały, dodawać tłumaczenia, opisywać je, oznaczać coś.

Zawodowo jestem programistą i coraz częściej myśle o przygotowaniu narzędzia w którym takie coś było by możliwe.

Drodzy, czy znacie takie narzędzia, które pozwoliłyby katalogować takie materiały?

Jeżeli nie to może macie jakieś konkretne potrzeby które można by było do takiego projektu włączyć?

Pozdrawiam,
Adrian Grabowski
DariuszHeręza
Nowicjusz

Re: Narzędzie do przechowywania dokumentów/aktów/zdjęć

Post autor: DariuszHeręza »

Ja sprawdzam to - być może jest ok.

http://polishfamilytree.com/index.php
adriangrabowski4 pisze:Witajcie.

Swoją przygodę genealogiczną prowadzę kilka miesięcy. Materiały takie jak zdjęcia, skany dokumentów, aktów, metryk przechowuję w drzewie genealogicznym postawionym na webtrees oraz dodatkowo na dysku google podzielonym na odpowiednie katalogi.

Problemem jest to, że w tych platformach trudno jest katalogować te materiały, dodawać tłumaczenia, opisywać je, oznaczać coś.

Zawodowo jestem programistą i coraz częściej myśle o przygotowaniu narzędzia w którym takie coś było by możliwe.

Drodzy, czy znacie takie narzędzia, które pozwoliłyby katalogować takie materiały?

Jeżeli nie to może macie jakieś konkretne potrzeby które można by było do takiego projektu włączyć?

Pozdrawiam,
Adrian Grabowski
Sławek_Binczak

Sympatyk
Mistrz

Post autor: Sławek_Binczak »