Brak aktu ślubu prośba o pomoc

Wzajemna pomoc w problemach natury genealogicznej. Przed wysłaniem zapytania proszę sprawdzić podforum tematyczne : Tłumaczenia metryk: łacina, niemiecki, rosyjski, ukraiński, angielski, francuski ; także tematy : Poszukiwania lub Stronę Główną Forum

Moderatorzy: elgra, Galinski_Wojciech, maria.j.nie

EmiliaPietrak

Sympatyk

Post autor: EmiliaPietrak »

Dzień dobry.

Tak jak w temacie, potrzebuję pomocy, bo jestem jeszcze początkująca w sprawach genealogii.