Strona 1 z 1

MyHeritage i pieniądze

: czw 13 kwie 2017, 21:08
autor: IrminaWiderska
Witam,
Chciałam się z Wami podzielić, ale i ostrzec przed sytuacją jaka mnie spotkała dziś.
Otórz jak rano otworzyłam skrzynkę mailową otrzymałam informację, że MyHeritage pobrało z mojego konta 150 euro i przedłużyło automatycznie umowę na PremiumPlus na kolejny rok.
Ok, rok temu dzwonili do mnie i zgodziłam się na rok PremiumPlus, ale to tyle. Od razu napisałam do nich maila by anulowali tranzakcję i zwrócili pieniądze. Później dzwoniłam wiele razy i za każdym razem prosili mnie o te same dane i mówili, że oddzwonią. Czekałam prawie cały dzień na telefon i nikt nie dzwonił. Zadzwoniłam więc kolejny raz i najpierw Pani mi powiedziała oburzona, że dlaczego żądam zwrotu oieniędzy, że przecież miałam cały rok by zrezygnować zautomatycznego przedłużenia umowy. Dodam, że nawet mnie nie poinformowali wcześniej, że kończy się rok PremiumPlus i że np dziś zostanie ona automatycznie przedłużona itp. W każdym razie powiedziano mi sarkastycznie bym cieszyła się przez kolejny rok MyHeritage bo pieniędzy mi nie zwrócą. Rozłączyli się, więc zadzwoniłam znowu i ponownie zażądałam anulowania tej opcji PremiumPlus na kolejny rok i zwrotu pieniędzy. Najpierw zgodzili się na zwrot 30%, później na zwrot 50%. Czytam jednak europejskie prawo konsumenta i tam jest napisane, że powinni mnie poinformować uprzednio o przedłużeniu umowy i że og9lnie mogę żądać zwrotu pieniędzy za ową usługę a oni są zmuszeni na 100% zwrot. Walczę więc dalej!
Piszę to ku przestrodze, by nkkt z Was nie znalazł się w takiej sytuacji. A może jest ktoś wśód Was, komu udało się otrzymać 100% zwrotu pieniędzy od MyHeritage i może mi podpowiedzieć jak dalej działać.
Dziękuję
Irmina

MyHeritage i pieniądze

: czw 13 kwie 2017, 21:18
autor: kola16
Ja miałem z kolei tak że pewnego dnia sobie coś tam wpisywałem i nagle wszystko zablokowane! co chwile wyskakuje komunikat że nie jestem pełnoletni, mam wypełnić formularz i oni oddzwonią....formularz wypełniałem ze 100 razy(zablokowane są po prostu wszystkie funkcje na stronie) i od kilku miesięcy cisza. Pisałem maile ale bez skutku. Śmiech na sali. Nie mogę nawet zobaczyć swojego drzewa ani go przesłać do FTB.

MyHeritage i pieniądze

: czw 13 kwie 2017, 23:16
autor: Sroczyński_Włodzimierz
z karty? to chyba możesz nie uznać transakcji i już

Re: MyHeritage i pieniądze

: pt 14 kwie 2017, 14:25
autor: T0masz_0
IrminaWiderska pisze: Czytam jednak europejskie prawo konsumenta i tam jest napisane, że powinni mnie poinformować uprzednio o przedłużeniu umowy i że og9lnie mogę żądać zwrotu pieniędzy za ową usługę a oni są zmuszeni na 100% zwrot. Walczę więc dalej!
Piszę to ku przestrodze, by nkkt z Was nie znalazł się w takiej sytuacji. A może jest ktoś wśód Was, komu udało się otrzymać 100% zwrotu pieniędzy od MyHeritage i może mi podpowiedzieć jak dalej działać.
Dziękuję
Irmina
Zapytaj w banku czy możesz reklamować taką transakcję.

Banki mają chyba jakieś procedury na anulowanie nieautoryzowanych transakcji z kart płatniczych.

Tomek

Re: MyHeritage i pieniądze

: pt 14 kwie 2017, 15:00
autor: Alinka
kola16 pisze:Ja miałem z kolei tak że pewnego dnia sobie coś tam wpisywałem i nagle wszystko zablokowane! co chwile wyskakuje komunikat że nie jestem pełnoletni, mam wypełnić formularz i oni oddzwonią....formularz wypełniałem ze 100 razy(zablokowane są po prostu wszystkie funkcje na stronie) i od kilku miesięcy cisza. Pisałem maile ale bez skutku. Śmiech na sali. Nie mogę nawet zobaczyć swojego drzewa ani go przesłać do FTB.
Witam mam to samo ..............ja korzystam z innego komputera i tam wszystko jest ok. Juz nawet przestalam do nich pisac bo niewiele to daje. Weszlam na moje drzewo z innego komputera i jakos to funkcjonuje. Mysle ze ta sprawa ma zwiazek z plikiem GEDCOM. Mnie sie tak porobilo jak troche tam popracowalam. Wywalilam ten program ale blokada trzyma. Pozdrawiam Alina.

Re: MyHeritage i pieniądze

: pt 14 kwie 2017, 19:59
autor: qufel
Dobrze jest korzystać z wirtualnej karty. Ja taką posiadam, jeśli muszę dokonać jakiejś niepewnej płatności, to przelewam na nią odpowiednią kwotę, i dopiero wtedy podaję dane karty. Bank nigdy nie pobierze więcej niż jest na tej karcie.